Agenda instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb het volgende probleem. Ik heb meerdere agenda staan op mijn iphone (accounts) en nu is er 1 van mijn werk en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda instellen
Beste leden,
Ik heb het volgende probleem. Ik heb meerdere agenda staan op mijn iphone (accounts) en nu is er 1 van mijn werk en die wil ik als standaard instellen, dat het zo is op het moment dat ik een afspraak maak deze altijd in de juiste agenda komt. En als ik prive een afspraak maak, ik een andere agenda moet kiezen. Nu is het juist anders om. Groet, Anna |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke agenda heb je in Settings -> Mail, Contatcs, Calendars ingesteld als "Default Calendar"?
|
Labels |
agenda, standaard, wijzigingen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone | bassment | iPhone algemeen | 5 | 23-05-12 15:22 |
help, agenda op Ipad crashed en Icloud agenda blijft laden | VjT | iPad algemeen | 0 | 19-05-12 11:37 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|