Geluid problemen iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds een maand heb ik problemen met mijn geluid. Het afspelen van youtube filmpjes werkt niet maar mijn luidspreker werkt prima. Ook geen problemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid problemen iphone 4s
Beste,
Sinds een maand heb ik problemen met mijn geluid. Het afspelen van youtube filmpjes werkt niet maar mijn luidspreker werkt prima. Ook geen problemen met bellen. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mocht het zijn je youtube filmpjes nie kan afspelen probeer het dan gewoon via safari om zo naar youtube te gaan. Als je youtube filmpjes aant afspelen bent, ben je zeker het geluid aanstaat? Aan de zijknop eens duwen om luider te zetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone geluid problemen | rednaxy | iPhone algemeen | 28 | 31-07-15 11:11 |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Iphone 4 problemen tijdens bellen (geen geluid) | maurader | iPhone algemeen | 0 | 13-03-12 23:16 |
Geluid problemen (Iphone 3GS / 4.0) | Johnaldinho | iPhone algemeen | 2 | 12-07-10 20:36 |
problemen, geluid en recoverymode | oc-recom | iPhone algemeen | 8 | 04-02-09 01:01 |
|
|