Face time logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de een of andere wijze is het logo van face time verdwenen. Ik zal wel iets niet goed hebben gedaan een tijdje geleden. Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Face time logo
Op de een of andere wijze is het logo van face time verdwenen. Ik zal wel iets niet goed hebben gedaan een tijdje geleden. Is dat logo terug te halen / te downloaden o.i.d.
RiPe |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Over welk logo heb je het precies? De iPhone heeft geen speciale app voor facetime omdat dit gewoon via de telefoon app of de contactenlijst gaat. Een iPad heeft dit niet en heeft daarom een aparte facetime app.
|
|
|||
|
|||
Apple - iPhone 4S - Van alles het beste. Standaard ingebouwd. hier zie je bij de ingebouwde apps van de iPhone dit logo staan van face time.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
face time
Thanks. Gelukkig dan ben ik die niet kwijt.
|
|
||||
|
||||
Zoals aangegeven kun je Facetime op de iPhone enkel starten vanuit de Contacten-app. En omdat dit niets nieuws onder de zon is kan dit topic dicht.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Face time | Thijske | Telenet | 1 | 31-05-12 15:40 |
Face time verdwenen | kimvb | Jailbreak | 7 | 15-02-11 11:51 |
face time problemen | zorro 1970 | iPhone algemeen | 3 | 02-12-10 20:13 |
face time werkt niet! | laurens=nerd | iPhone algemeen | 2 | 09-10-10 23:07 |
Face Time Camera weergave | Sjakie81 | iPhone algemeen | 0 | 27-08-10 23:41 |
|
|