Pop up bij het typen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, eerst en vooral sorry voor de verwarrende titel, ik vond geen beter passende naam. Nu, is het mogelijk om de "pop ups" die je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pop up bij het typen
Hallo,
eerst en vooral sorry voor de verwarrende titel, ik vond geen beter passende naam. Nu, is het mogelijk om de "pop ups" die je krijgt wanneer je een letter typt af te zetten? Ik heb het over de feedback die je krijgt per keer dat je eigenlijk op een letter duwt. (dus dat het meer zoals bij de ipad is) Mvg, Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik snap er niks van ze, leg dat eens duidelijk uit?
Is het nu iets dat je wil afzetten of iets dat je wil bijzetten? ;p. Je kan bv de iPad nie gaan vergelijken mee de iPhone omdat sommige functies de iPad wel hebben vanwege het grotere scherm, daarom zijn bepaalde zaken bij de iPhone anders en soms minder goed dan op de iPad. |
|
||||
|
||||
Kijk eens bij Instellingen - Algemeen - Toetsenbord en zet daar "Autocorrectie" en of "Controle spelling" uit.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij bedoelt ie dat je heel kort, heel groot, de letter in beeld ziet, die je aantikt. Die steekt dan even de kop op, vanonder je vinger vandaan. Wel zo handig op een klein sherm om te weten of je goed zat/zit, maar kennelijk niet voor iedereen....
|
|
||||
|
||||
Leuk hè, TomDV wel vragen, maar niet antwoorden!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T9 automatische aanvulling bij typen | JeeveeJ | iPad algemeen | 3 | 03-08-11 14:06 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Toetsenbord erg langzaam bij typen van Mail. | iPhoneRobin | iPhone algemeen | 2 | 13-07-08 18:51 |
geen klik bij het typen | myplace | Unlock [archief] | 8 | 04-05-08 20:27 |
|
|