//

verschil iphone 4 en iphone 4s... help een iphone leekje :p

verschil iphone 4 en iphone 4s... help een iphone leekje :p discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) llokes ik ben dus een leek op gebied van iphone maar iedereen die ik ken met iphone is er super enthousiast over. ik zou dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-06-12, 18:29
deborahdc deborahdc is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Standaard verschil iphone 4 en iphone 4s... help een iphone leekje :p

llokes

ik ben dus een leek op gebied van iphone maar iedereen die ik ken met iphone is er super enthousiast over. ik zou dus overwegen om ook één aan te schaffen.

nu is mijn vraag: wat is het grote verschil tussen iphone 4 en iphone 4s want er zit toch redelijk prijsverschil. ik weet 4s is sneller maar is dit verschil nu gigantisch of niet echt. ik heb nu zelf een samsung galaxy mini. is iphone 4 sneller of trager? ik heb daar echt geen verstand van dus ik vraag het liever hier even.

als ik geen honderden foto's en filmpjes heb en tientallen apps is dan een 8gig genoeg of is 16gig echt wel nodig??

alvast bedankt om te helpen en even te reageren
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-12, 21:48
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Hier krijg je al een heel aardige indruk van de verschillen: Apple - iPhone - Vergelijking
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 14-06-12, 22:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Om te beginnen is het beter je meteen wacht tot bv oktober als de nieuwe iPhone zal uitkomen (en er dan wel snel bij bent om eentje te bestellen want iphones zijn snel op).
Kan je toch niet wachten koop dan een iPhone 4s en ik zal u zeggen waarom al hangt het van persoon tot persoon af van wat je van een toestel verlangt enz...

De 4s heeft minder last van de deathgrip (maar bij deze hangt het van toestel tot toestel af, ik heb een iphone 4 gehad en deze had er enorme last van maar tis niet bij ieder toestel zo).

De 4s is wat sneller dan de iPhone 4.
De 4s zal de apps nog wat sneller kunnen downloaden, vind ik belangrijk, hoe sneller deze dit doet, hoe sneller een toestel een pagina ook laad als je aan het surfen bent des te beter vind ik en dat is wat de 4s dus doet, ik heb nu al ios 6 opsteken en nu surfen gaat zelfs nog een beetje sneller (ios 6 komt normaal in september of oktober uit).

De 4s trekt ook veel mooiere foto's dan de iphone 4.
De 4s kan in 1080p filmen, de iphone 4 in 720p al vind ik wel de 720p stabieler nog dan de 1080p.
Ik durf zelfs zeggen dat als je foto's trekt deze foto's trekt zoals dat van een foto toestel ter waarde van laat me zeggen rond de 125 euro's.

Ook als je muziek afspeelt door dat ene speakertje een iPhone heeft is beduidend luider bij de 4s dan bij de iphone 4, alweer een pluspunt voor de 4s . Wat niet abnormaal is, de 4s is gewoon het recenste toestel.

Er gaan ook bepaalde zaken die je kan gebruiken op de iPhone in oa ios 6 zitten die je alleen maar op de 4s en de nieuwe iPhone zal kunnen gebruiken, wie nu nog een iPhone 4 koopt die zit daar uiteraard wel goed mee maar zal uiteindelijk niet alles ten volle kunnen benutten.

De 4s heeft ook de nieuwste Bluetooth 4.0 aan boord, de iPhone 4 heeft dit niet.


Tis simpel he; kan je echt niet wachten nu dan koop je een iPhone 4s.
Heb je wel het geduld, koop dan de nieuwe iPhone in september of oktober maar wees er snel bij om te reserveren want die zal terug als gek verkopen (nieuwe iPhone zou een 4 inch scherm krijgen en mensen staan nu al te springen ).
Ik zou meteen voor de nieuwe iPhone gaan hoor, tis maar max 4 maanden ong meer eer de nieuwe iPhone zal uitkomen.

Houd wel nog met een paar zaken rekening mee; een iPhone laten vallen is de kans groot het scherm naar de frieten is, daar heb je uiteraard geen garantie op.
Ook opletten van uiteraard regen en zelfs regendruppels, moet je echt wel mee opletten met deze dingen.
Ik heb gelukkig bv mijn verstand ook gebruikt toen ik naar een pretpark ging; ik had mijn iPhone volledig in een soort van doorzichtige kleine plastiek gestoken en goed rondom gewikkeld en ja hoor, geluk ik dit gedaan had want ik kreeg opeens in een attractie een klets water over me net waar mijn iPhone in de broek zat . Velen zullen dit mss maar dom vinden ik zoiets post maar geloof me, ik heb hier en op ander fora al heel wat verhalen gelezen van mensen waarbij ik zoiets dacht van, dat weet ge nu zelf toch ook wel . Niet dus, vele mensen staan daar allemaal niet stil bij.
Net zoals ene die in een cafe waar er redelijk wat volk zat zijn iPhone gewoon op de tafel liet liggen tot wanneer er iemand express tegen hem aanbotste, in het tumult was een ander er vandoor mee zijn iPhone,lol, houd ook rekening mee dat een iPhone dat dieven daar tuk op zijn of eender welke andere dure smartphone maar een iPhone valt nu éénmaal meer op .
  #4  
Oud 14-06-12, 22:42
peiyu123 peiyu123 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 13
Standaard

En je vergeet een ding de iphone 4s heeft siri dat is het grootste verschil, daar staat ook de S van 4s voor. Kijk hier maar ff naar:
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verschil Iphone 2g en 3g linny Koopinformatie Nederland 2 03-01-10 16:16
Verschil iPhone UK en US lukasverduyn Archief 2 20-04-08 23:20
verschil tussen een echte en eentje uit japan ofzo ? maxie Koopinformatie Nederland 7 17-04-08 22:41
verschil tussen iphone en chineese iphone truckdiver Chat en geruchten 6 15-04-08 20:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:05.