//

verschil iphone 4 en iphone 4s... help een iphone leekje :p

verschil iphone 4 en iphone 4s... help een iphone leekje :p discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) llokes ik ben dus een leek op gebied van iphone maar iedereen die ik ken met iphone is er super enthousiast over. ik zou dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-06-12, 18:29
deborahdc deborahdc is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Standaard verschil iphone 4 en iphone 4s... help een iphone leekje :p

llokes

ik ben dus een leek op gebied van iphone maar iedereen die ik ken met iphone is er super enthousiast over. ik zou dus overwegen om ook één aan te schaffen.

nu is mijn vraag: wat is het grote verschil tussen iphone 4 en iphone 4s want er zit toch redelijk prijsverschil. ik weet 4s is sneller maar is dit verschil nu gigantisch of niet echt. ik heb nu zelf een samsung galaxy mini. is iphone 4 sneller of trager? ik heb daar echt geen verstand van dus ik vraag het liever hier even.

als ik geen honderden foto's en filmpjes heb en tientallen apps is dan een 8gig genoeg of is 16gig echt wel nodig??

alvast bedankt om te helpen en even te reageren
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-12, 21:48
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Hier krijg je al een heel aardige indruk van de verschillen: Apple - iPhone - Vergelijking
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 14-06-12, 22:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders