Snelste software en beste voor muziek iPod Touch 1G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb net een goedkope iPod Touch 1G met 16GB op de kop getikt voor een heel zacht prijsje. Mijn vraag is wat voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Snelste software en beste voor muziek iPod Touch 1G
Hey,
Ik heb net een goedkope iPod Touch 1G met 16GB op de kop getikt voor een heel zacht prijsje. Mijn vraag is wat voor deze relatief oude iPod de beste software versie is waarop hij het best loopt? Ik gebruik hem alleen voor muziek, heeel misschien een keer een internetpagina checken als mijn iPhone leeg is ofzo... En is de iPod Touch 1G dan ook zo maar de downgraden zonder problemen? Hoor het graag even! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je je iPod aansluit aan je computer opent iTunes zich (of dit moet je zelf doen, hangt van je instelling af), als je in de linkerzijbalk je iPod selecteert kan je meteen de laatste software die beschikbaar is voor je iPod downloaden en installeren.
Volgens mij zijn alle iOS versies lager dan 5.0 te downgraden, zolang je de (SHSH) blobs maar hebt. |
|
|||
|
|||
De iPod Touch 1G gaat maar tot 3.1.3. Maar ik weet niet of dat ook de snelste software voor deze iPod is aangezien de 3Gs toen ook uitkwam. De iPhone 3G draait bijvoorbeeld ook voor geen meter op de 4.x.x software...
|
|
|||
|
|||
Zet er 3.0 op die is lekker snel en helemaal als je vaak muziek luistert alleen bijna geen 1 app op dat is wel het nadeel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software update iPod Touch | danny1997 | iPhone algemeen | 2 | 16-10-11 23:27 |
iPod Touch software op iPhone 3G | joppe | iPhone algemeen | 0 | 20-06-09 19:25 |
Beste, snelste, makkelijkste manier om de Iphone USA 8gb te unlocken | JayMie84 | Archief | 4 | 13-02-08 14:30 |
Ipod touch software upgrade? | tdr93 | iPhone algemeen | 1 | 23-01-08 08:51 |
|
|