Google maps en weer werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Mijn moeder heeft een iphone 4, geen jailbreak. Al een tijdje werkt Google maps niet en ook de weer-app doet niks. De pagina blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google maps en weer werkt niet
Hello,
Mijn moeder heeft een iphone 4, geen jailbreak. Al een tijdje werkt Google maps niet en ook de weer-app doet niks. De pagina blijft gewoon laden. Vandaag heb ik een update van de software gedaan in de hoop dat het daarmee opgelost zou zijn. Niet gelukt...hard reset verandert ook niks. Ik zag vandaag ook dat de iphone haar Icloud-abonnement niet herkent alhoewel alle gegevens ingevuld staan. Iemand een suggestie ? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google maps werkt niet met FW 2.0.1? | bytedust | iPhone algemeen | 6 | 11-08-08 15:40 |
GOOGLE MAPS 1.3 niet verkrijgbaar? | STASKO | Unlock [archief] | 5 | 30-04-08 09:31 |
1.1.3 Google maps "locate me" werkt niet | pcmarket | Unlock [archief] | 27 | 08-03-08 23:18 |
|
|