Geen sms geluid bij 1 contactpersoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik Bitesms. Bij 1 contactpersoon staat er in de berichten het symbool van "geen geluid". Ik hoor de binnenkomende sms'en van die persoon dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen sms geluid bij 1 contactpersoon
Ik gebruik Bitesms. Bij 1 contactpersoon staat er in de berichten het symbool van "geen geluid". Ik hoor de binnenkomende sms'en van die persoon dan ook niet.
Ik heb in de contactenlijst die persoon opgezocht en daar staat de standaard ringtone voor die persoon. Ik heb bij mijn weten geen andere tweak die het geluid uit zet. Ik heb om te testen mijn Iphone in safe mode gezet. Dan blijft dat symbool (geen geluid) voor die persoon zijn sms'jes staan. In Bitesms vind ik ook geen instelling terug. Weet er iemand wat ik mogelijk over het hoofd zie? Dus samenvattend: - probleem doet zich voor in Bitesms - bij 1 contactpersoon geen melding van binnenkomende sms'jes - symbool "geen geluid" voor die persoon zijn sms'jes. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik bitesms niet Ga naar de persoon en klik wijzig. Kijk na wat daar staat voor sms-toon
|
|
|||
|
|||
Daar staat de standaard sms tune...
|
|
|||
|
|||
Heel vreemd. Ik heb de betrokken contactpersoon gewist. Maar in bitesms blijft dat nummer staan als nummer dat geen geluid krijgt. De binnenkomende sms'je van dat nummer zie ik helemaal niet binnen komen: geen geluid maar ook geen pop up en geen melding in het berichtencentrum.
Ik vraag mij echt af welke app dit veroorzaakt. Zeer vervelend. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het ligt inderdaad aan Bitesms. Ik heb bitesms met sbsettings uitgeschakeld en kreeg van die persoon een sms die binnenkwam via de standaard sms applicatie. En toen kreeg ik wel normaal geluid en melding.
Heel vreemd. Is dat een bug in bitesms of zo? In de instellingen van bitesms kan er immers geen beltoon per contactpersoon ingesteld worden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geen geluid bij nieuwe SMS | bafke85 | Ringtones en Wallpapers | 7 | 25-01-14 19:43 |
iPhone trilt NIET & ook geen geluid meer bij sms | angelo123 | iPhone algemeen | 3 | 06-05-09 10:42 |
geen geluid bij ontvangen van sms | vliegen | Archief | 3 | 06-04-08 13:08 |
|
|