Iphone games naar ipad? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Weet iemand hoe ik mijn huidige iphone games kan overzetten naar mijn net gekochte ipad? Ik heb bijvoorbeeld pocket planes, kan ik die zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone games naar ipad?
Hey,
Weet iemand hoe ik mijn huidige iphone games kan overzetten naar mijn net gekochte ipad? Ik heb bijvoorbeeld pocket planes, kan ik die zo overzetten dat ik op beide apparaten hetzelfde spel speel? En als dat kan, word het dan real time geupdate op het ene apparaat als ik het op het andere speel? of moet ik dan steeds een bepaalde handeling doen? Graag snel hulp
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je gewoon de game kan synchen die je hebt aangevinkt en de ipad aansluiten en synchen maar.
Tis een ruime tijd geleden ik nog eens met een iPad heb gewerkt maar ik weet wel dat ik iphone apps( niet allemaal ze) op de ipad heb kunnen installeren, moeilijk was het niet maar tis me effe ontgaan hoe ik dat juist heb gedaan, ik denk dus dat het gewoon aansluiten is en de apps die je op je ipad wil aanvinken en synchen, het zal denk ik in die richting zijn, schiet me niet af als ik fout zit . |
|
||||
|
||||
Je kunt ze gewoon installeren, alleen beslaan ze niet je gehele scherm. Nu kun je dit wel schermvullend maken.
Als je een iPad 1of2 hebt kan dit wat korrelig worden. Op de new iPad is dit beter te doen. Het installeren kan gewoon eenvoudig via iTunes of AppStore op je device. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Veel plezier met je nieuwe iPad! |
|
||||
|
||||
Oke bedankt voor de reacties, toevallig zag ik net dat Pocket Plabes icloud ondersteuning had dus dat is al gefixed
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone games op iPad | jap74 | iPad algemeen | 0 | 03-06-10 23:33 |
Games spelen van de iphone naar tv? | apotheosis | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 17-09-09 21:20 |
|
|