Camera iPhone 4S vreet stroom discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds ik op Pinkpop ben geweest valt het me op dat de camera van mijn iPhone enorm veel stroom vreet. Zo ben ik voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Camera iPhone 4S vreet stroom
Hoi,
Sinds ik op Pinkpop ben geweest valt het me op dat de camera van mijn iPhone enorm veel stroom vreet. Zo ben ik voor een simpele foto met de camera rond de 2% accu kwijt. Als ik Instagram gebruik ligt dit rond de 3 á 4%. De zus van een vriend van mij heeft ook de iPhone 4S maar heeft hier geen last van. Ik vroeg me af of jullie weten waar dit aan kan liggen. Robin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
staat locatiebepaling aan bij gebruik van de camera?
|
|
||||
|
||||
Hoi Jevamo,
Had hier inderdaad al naar gekeken. Staat uit. Las ergens anders dat je iPhone een hard reset nodig had als de batterij enorm snel leeg is, wat bij mij het geval is als ik de camera gebruik. Zal dit zo even proberen. In ieder geval bedankt voor het reageren! Robin |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Camera Connection Kit vereist te veel stroom? | sandra | iPad accessoires en onderdelen | 33 | 27-06-12 18:14 |
iPhone vreet mb's aan data, maar waaraan?? | lotte33 | iPhone algemeen | 6 | 09-09-11 22:31 |
copilot vreet stroom? | pleun | iPhone Navigatie | 0 | 29-03-10 14:43 |
Iphone vreet energie 2 | verhagen | iPhone algemeen | 3 | 13-01-10 21:26 |
Iphone vreet energie | johnnyzhu | Archief | 1 | 11-01-10 19:01 |
|
|