Iphone zit geen OS meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Er is iets fout gegaan tijden het unlocken van mij Iphone en nu geeft mijn iphone alleen nog maar tekst aan en doet verder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone zit geen OS meer op
Hallo,
Er is iets fout gegaan tijden het unlocken van mij Iphone en nu geeft mijn iphone alleen nog maar tekst aan en doet verder niks meer IOIpodUSBdivice::startIpodStack can't start need configuration dat is wat hij op de ipod aangeeft. Wie kan me aub helpen, ik ben bang dat er helemaal niks meer op de iphone staat en ook geen firmware op me iphone kan zetten. Laatst gewijzigd door waterman64; 29-04-08 om 17:20. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk even of je hem met ZiPhone in recovery of DFU kan gooien en restoren met iTunes. Of poog hem handmatig in een restore te dwingen door home in te houden bij het aanzetten.
|
||||
|
||||
is em al in orde?
|
|||
|
|||
Hierbij mijn manier zoals ik het mezelf heb aangeleerd om een iphone opnieuw te installeren.
1Met ibrick zet ik mijn phone in de recoverymode. iphoneinterface.exe openen in de ibrick map en dan enterrecovery intypen. 2Met itunes de juiste firmware erweer opzetten Shift klikken op herstellen en dan de firmware selecteren. Jailbraken, activate etc met iLiberty+ Kijk eens of dit lukt, succes!! |
|
|||
|
|||
Ik heb in liberty+ jailbraken unlocken etc allemaal geselecteerd, maar ik kan het go fot it button niet aanklikken, hij is grijs. ik heb liberty+ ook opnieuw geinstalleerd maar lukt nog niet. wat moet ik doen?
|
|
||||
|
||||
Mij toevoegen op msn dan help ik je wel ff gaat hopelijk wat sneller...
Greetz, Stiruam Tip: klik op msn icoontje dan zie je me mail... |
|
|||
|
|||
Helpt bovenstaande manier ook als ik een met Ziphone geunlockte telefoon met een ander programma wil unlocken ivm slechte Wi-Fi?
Woont er hier iemand in west friesland die mij kan helpen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone geeft aan dat er geen simkaart in zit | bgjesper | iPhone algemeen | 0 | 14-02-11 18:02 |
Iphone 4 geen Wi-Fi als sim kaart erin zit | barley | Wi-Fi | 0 | 28-09-10 23:52 |
iphone zit vast doet niks meer | jokerdoc | Archief | 1 | 01-01-09 12:44 |
|
|