//

Geen garantie volgens Mobistar

Geen garantie volgens Mobistar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb enige tijd een iphone 4 gekocht bij Mobistar waarbij ik nu nog steeds garantie heb op het toestel. Enige tijd geleden heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-06-12, 17:01
FilipC FilipC is offline
• iOS 5.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 3
Standaard Geen garantie volgens Mobistar

Ik heb enige tijd een iphone 4 gekocht bij Mobistar waarbij ik nu nog steeds garantie heb op het toestel. Enige tijd geleden heb ik mijn toestel laten vallen, waarbij de achterkant volledig stuk was. Via deze website heb ik bij een verdeler een nieuw cover gekocht, nu wel een witt ipv zwart. Alles werkt perfect. Twee maanden later heb ik nu een probleem met de on/off schakelaar. Aangezien dit toestel nog onder garantie is ben ik naar Mobistar geweest om het te laten herstellen. Daar weigerden ze om het toestel te herstellen aangezien ik de iphone heb geopend om een nieuwe cover te plaatsen, of ik moest 300€ betalen en zou dan een nieuw toestel krijgen. Toen ik de cover kocht vertelde men mij dat er geen verlies was van garantie maar ik moest wel opletten dat ik aan de binnenkant van het toestel de plastic zegels niet vernietigde. Welke dus ook niet gebeurd is.
Is dit ok volgens de algemene voorwaarden?

Mijn dochter heeft dezelfde iphone. Wanneer ik nu haar cover op mijn toestel zou plaatsen, dan zien ze niet dat dit een andere cover is en wordt de garantieregel misschien wel toegepast.

Graag jullie advies en tips.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-12, 18:19
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FilipC Bekijk bericht
Ik heb enige tijd een iphone 4 gekocht bij Mobistar waarbij ik nu nog steeds garantie heb op het toestel. Enige tijd geleden heb ik mijn toestel laten vallen, waarbij de achterkant volledig stuk was. Via deze website heb ik bij een verdeler een nieuw cover gekocht, nu wel een witt ipv zwart. Alles werkt perfect. Twee maanden later heb ik nu een probleem met de on/off schakelaar. Aangezien dit toestel nog onder garantie is ben ik naar Mobistar geweest om het te laten herstellen. Daar weigerden ze om het toestel te herstellen aangezien ik de iphone heb geopend om een nieuwe cover te plaatsen, of ik moest 300€ betalen en zou dan een nieuw toestel krijgen. Toen ik de cover kocht vertelde men mij dat er geen verlies was van garantie maar ik moest wel opletten dat ik aan de binnenkant van het toestel de plastic zegels niet vernietigde. Welke dus ook niet gebeurd is.
Is dit ok volgens de algemene voorwaarden?

Mijn dochter heeft dezelfde iphone. Wanneer ik nu haar cover op mijn toestel zou plaatsen, dan zien ze niet dat dit een andere cover is en wordt de garantieregel misschien wel toegepast.

Graag jullie advies en tips.
Feitelijk hebben ze gelijk, en ze zien wel degelijk dat jij je iPhone hebt geopend. Maar je kunt het proberen, wie weet..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie iphone mobistar mrgoolie Orange 8 15-05-13 14:11
mobistar garantie maurader iPhone algemeen 7 18-03-12 00:18
garantie Iphone: Koop geen iphone bij Mobistar!! helaba77 Orange 12 09-10-10 23:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.