probleem bij het overzetten van video naar PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 4 en gewoonlijk zet ik mijn foto's en video's over van mij iPhone op mijn PC. Wanneer ik nu een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem bij het overzetten van video naar PC
Hallo,
Ik heb een iPhone 4 en gewoonlijk zet ik mijn foto's en video's over van mij iPhone op mijn PC. Wanneer ik nu een video (enkel bij groot bestand) wil overzetten lukt dit niet... Ik gebruik GEEN "wizard camera en scanner" maar ga gewoon via verkenner en probeer ze op die manier te kopieren. Ik krijg een filmbestand met 0kb op mijn computer en niet de video. Ik heb XP op mijn computer. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is de partitie FAT32 (op de computer) waarop je de video wenst te zetten. De grootte van het bestand mag max. 4GB zijn
|
|
|||
|
|||
Die ouwe tante Windows XP en iOS hebben niet zo'n gelukkig huwelijk De TS moet het onderstaande draadje maar eens doorlezen, daar staan oplossingen/workarounds in:
https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem bij overzetten van door iphone gemaakte foto's | robbieI | Muziek, foto & video | 1 | 05-01-12 17:43 |
Muziek: Probleem overzetten muziek van PC naar iPhone 4S | Nick13 | Muziek, foto & video | 11 | 04-01-12 20:47 |
video van pc overzetten naar iphone 3gs | Ver$uZ Motorsport | iTunes | 1 | 21-01-11 00:16 |
SMS probleem na overzetten van 2g naar 3g | Max | Archief | 0 | 13-01-09 20:38 |
|
|