//

iPhone uit zetten (onlogisch in mijn ogen)

iPhone uit zetten (onlogisch in mijn ogen) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een pascode op mijn Iphone staan en find my Iphone... Dan zou je denken; ik ben iets veiliger bij diefstal. Nu vraag ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-12, 14:08
Aaitelefoon Aaitelefoon is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 5
Question iPhone uit zetten (onlogisch in mijn ogen)

Ik heb een pascode op mijn Iphone staan en find my Iphone... Dan zou je denken; ik ben iets veiliger bij diefstal. Nu vraag ik mij af; is er een mogelijkheid dat je de Iphone enkel kan afzetten na dat je uw code hebt ingetypt? Dit zou toch veel logischer zijn. Als mijn Iphone nu gestolen zou worden, dan maakt het eigenlijk weinig uit of er find my Iphone en een code opstaat. Je kan gewoon enkele seconden het bovenste knopje induwen en hem zo afzetten zonder dat je de code moet kennen en zo verdwijnt de find my Iphone functie. Dit is toch idioot..! Zou toch veel logischer zijn als je een Iphone enkel kon afzetten als je de code hebt ingetoetst. :confuser: Of kan dit wel?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-12, 14:17
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

als hij gejailbreakt is kan je er powerguard opzetten via cydia
  #3  
Oud 05-07-12, 14:29
Aaitelefoon Aaitelefoon is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 5
Standaard

Jailbreak ben ik niet echt van plan. Dus de eenige optie is via Jailbreak..? Goe bezig Apple Elk klein kind ziet dat dit op deze manier een stom systeem is dat je een Iphone zomaar zonder code invoeren kan afzetten.
  #4  
Oud 05-07-12, 14:55
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

Waarom geen jailbreak ? jailbreak is volledig legaal
  #5  
Oud 05-07-12, 15:14
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Laten we over jailbreaken en het wel en wie hier maar niet hebben. ...
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #6  
Oud 05-07-12, 15:18
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Find my iPhone is dan ook meer bedoeld om je telefoon terug te vinden als je hem kwijt bent. Als je hem ergens hebt laten liggen en je weet niet meer waar. Een telefoon die gestolen is zul je er niet snel mee terugvinden, al kan het wel.

Hetzelfde geldt voor de beveiliging met een password. Die is alleen maar bedoeld om de data op je telefoon te beveiligen en maakt hem niet onbruikbaar voor een dief. De enige manier om je telefoon te beveiligen is door hem aan een ketting te leggen
  #7  
Oud 05-07-12, 15:43
Aaitelefoon Aaitelefoon is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrboolean Bekijk bericht
Find my iPhone is dan ook meer bedoeld om je telefoon terug te vinden als je hem kwijt bent. Als je hem ergens hebt laten liggen en je weet niet meer waar. Een telefoon die gestolen is zul je er niet snel mee terugvinden, al kan het wel.

Hetzelfde geldt voor de beveiliging met een password. Die is alleen maar bedoeld om de data op je telefoon te beveiligen en maakt hem niet onbruikbaar voor een dief. De enige manier om je telefoon te beveiligen is door hem aan een ketting te leggen
Correct; maar ze zouden het toch iets moeilijker kunnen maken...Iphone niet kunnen afzetten als je de code niet kent lijkt mij toch al een mooie begin.
  #8  
Oud 05-07-12, 15:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aaitelefoon Bekijk bericht
Correct; maar ze zouden het toch iets moeilijker kunnen maken...Iphone niet kunnen afzetten als je de code niet kent lijkt mij toch al een mooie begin.
En, dan nog een code zetten op die twee schroefjes onderaan de iPhone. Als een dief de iPhone niet kan uitzetten omdat er een code opstaat dan haalt hij/zij er de accu wel uit en dan staat het ding ook uit. Dat is in één minuut gepiept
  #9  
Oud 05-07-12, 19:45
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

Of hij zet hem in dfu modus
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zoek mijn iphone eenvoudig uit te zetten, waarom hawtin iCloud 4 21-11-11 22:39
Mac OS X: iTunes wil all mijn apps op mijn iPhone zetten iKobus iTunes 2 28-06-11 20:55
Als ik foto's op mijn iPhone wil zetten, verwijdert iTunes eerst mijn oude! avdmdj iTunes 0 12-08-10 01:56
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? Lukadegier iTunes 2 02-02-09 15:13
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten michel1984 Archief 1 20-02-08 11:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29.