Synchroniseren agenda met Outlook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb alle discussies over dit onderwerp gelezen maar kan er niet echt iets mee. Ik gebruik geen Icloud. Ik noteer mijn afspraken op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseren agenda met Outlook
Ik heb alle discussies over dit onderwerp gelezen maar kan er niet echt iets mee.
Ik gebruik geen Icloud. Ik noteer mijn afspraken op de Iphone en elke dag synchroniseer ik deze met een kabeltje in windows/outlook. Sinds twee weken komen de afspraken niet meer in Outlook terecht. Contactpersonen werkt prima. Het moet aan iets simpels liggen want ik heb niks bijzonders gedaan. Graag hulp Groet Astrid |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad agenda met outlook synchroniseren | RobKer | iTunes | 15 | 20-01-12 13:21 |
synchroniseren outlook agenda met iphone4s | henk buschman | iTunes | 0 | 10-11-11 15:53 |
synchroniseren in een agenda met exchange en outlook | kvi | iTunes | 1 | 15-12-10 23:32 |
iPhone synchroniseren met meerdere Outlook agenda's | soCool | iTunes | 5 | 23-04-08 16:36 |
|
|