Ipad agenda met outlook synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi. Weet iemand hoe ik vanaf mijn ipad de agenda van outlook kan synchroniseren. Anders om gaat wel maar als ik dat doe krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad agenda met outlook synchroniseren
Hoi.
Weet iemand hoe ik vanaf mijn ipad de agenda van outlook kan synchroniseren. Anders om gaat wel maar als ik dat doe krijg ik dubbele afspraken in mijn ipad. Heb icloud op beide computers maar het lukt niet. Rob |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je iCloud configuratie op je PC ?
|
|||
|
|||
Ja heb mijn mail en agenda in icloud aangevinkt
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Apple - Support - 503
Met dit programma kan je iCloud combineren met jouw outlook op je pc -- Je moet dan natuurlijk in iTunes (synchroniseren van agenda) UITZETTEN!! -- |
|
|||
|
|||
Heb ze op beide aan staan
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2012 om 11:55 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dan ga eens kijken op www.icloud.com of de agenda daar goed staat. Als dat het geval is dan zet de agenda in iCloud op de iPad eens uit (met alles verwijderen) en dan weer aan.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2012 om 11:58 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
je krijgt in outllook een nieuwe agenda erbij icloud
|
|
|||
|
|||
Dat weet ik maar de agenda blijft leeg op de computer.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 januari 2012 om 08:58 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dan heb je waarschijnlijk de procedure niet gevolgd die het Windows iCloud Control Panel bij het eerste gebruik aangeeft:
1) Eerst iCloud Mail activeren om het iCloud account met de juiste servers aan te maken; 2) Dan Outlook afsluiten; 3) Dan Outlook weer opstarten; 4) Nu eerst de gewenste overige functies activeren, zoals agenda, contacten, enz... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet je nog een andere oplossing ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 januari 2012 om 09:01 ---------- Die synchroniseert dus niet van de Ipad naar outlook wel andersom. |
|
||||
|
||||
probeer is te testen met een nieuwe iCloud agenda (of die wel juist synchroniseert)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Lees mijn post #7 nog eens. |
|
|||
|
|||
Hallo ik heb een dergelijk probleem. Het syncen gaat probleemloos. Alleen de agenda in outlook is leeg gemaakt en alle afspraken staan nu in de in nieuwe agenda icloud. Ik wil ze echter in de originele map houden. hoe gaat dat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Outlook staat niet toe dat de agenda in Personal Folders gesynct wordt met applicaties van derden. Personal Folders zijn zaken die lokaal op de PC staan. |
|
||||
|
||||
Je kan natuurlijk wel agenda's kopieren en verslepen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
synchroniseren outlook agenda met iphone4s | henk buschman | iTunes | 0 | 10-11-11 15:53 |
Agenda en notitie's uit Outlook synchroniseren met iPhone4 | Guest-201508211006 | iPhone algemeen | 0 | 06-09-11 21:45 |
synchroniseren in een agenda met exchange en outlook | kvi | iTunes | 1 | 15-12-10 23:32 |
iPhone synchroniseren met meerdere Outlook agenda's | soCool | iTunes | 5 | 23-04-08 16:36 |
|
|