//

iPhone 4 loopt vast

iPhone 4 loopt vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone4 loopt af en toe vast d.w.z. Ik kan de pagina's niet meer doorbladeren,hij blijft op 1 pagina staan en gaat daar niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-12, 11:03
marjon everts marjon everts is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: -
Berichten: 24
Stuur een bericht via ICQ naar marjon everts Stuur een bericht via Instant Messenger naar marjon everts Stuur een bericht via MSN naar marjon everts Stuur een bericht via Yahoo naar marjon everts
Standaard iPhone 4 loopt vast

Mijn iPhone4 loopt af en toe vast d.w.z. Ik kan de pagina's niet meer doorbladeren,hij blijft op 1 pagina staan en gaat daar niet meer af! Ik kan dat alleen weer resetten door de homeknop en de aan/uit knop tegelijk in te drukken!
In mijn vakantie had ik dat ook, maar toen viel hij helemaal uit en kon niet meer opgestart worden!
Ik ben toen naar een i store gegaan en daar hebben ze het hersteld! Maar nu begint het weer, wat kan in daaraan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-12, 11:09
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je kunt overwegen zelf de iPhone eens te herstellen mbv iTunes.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 10-07-12, 11:13
marjon everts marjon everts is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: -
Berichten: 24
Stuur een bericht via ICQ naar marjon everts Stuur een bericht via Instant Messenger naar marjon everts Stuur een bericht via MSN naar marjon everts Stuur een bericht via Yahoo naar marjon everts
Standaard

Oké ga het proberen, bedankt!
Gr. Marjon
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone loopt vast DJxReventon Jailbreak 1 07-04-11 18:33
iPhone: Help: Iphone loopt vast srgnn-38 Jailbreak 2 11-11-10 12:43
iPhone loopt vast Maik den Iseger iPhone algemeen 0 07-10-10 18:14
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 15:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.