iPhone 4 crashed regelmatig discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone crashed met enige regelmaat, ongeveer 1x per dag. Eerst dacht ik dat het door mijn Jailbreak kwam, maar nadat ik hem geupdate heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 crashed regelmatig
Mijn iPhone crashed met enige regelmaat, ongeveer 1x per dag. Eerst dacht ik dat het door mijn Jailbreak kwam, maar nadat ik hem geupdate heb naar iOS5.1.1 blijft mijn iPhone crashen. De diagnose en gebruik lijst staat vol met LowMemory en ResetCounter rapporten. Soms start de iPhone zich vanzelf opnieuw op, maar soms moet ik hem zelf weer opstarten.
De iPhone crashed wanneer hij bv gewoon ligt op in mijn broekzak zit. Hieronder een crashreport: Citaat:
Iemand een idee? Wellicht downgraden naar iOS 4.3? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al eens geprobeerd te restoren zonder het terug plaatsen van een backup? Misschien dat de fout in je backup zit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vreemd genoeg weet mijn iphone dan al wel mijn appleID |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een nieuwe accu kan ik eenvoudig proberen. Dit zijn wel de tips waar ik wat aan heb! Thnx! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ooh cool, zijn daar ook website's voor? Ben precies dezelfde foutmelding tegengekomen op het support forum van Apple, en zelfs daar komt geen reactie. Hier binnen 5 minuten een reactie waar ik wat mee kan!
|
|
|||
|
|||
Voor crahes van iOS apps is onderstaande link een goed begin:
Loading Voor crashes van de kernel (of micro-kernel) is het handig als je een heel klein beetje van Unix begrijpt. iOS is ook Unix en veel foutmeldingen kom je ook tegen in OS X, Unix/BSD, Unix System V Release 4 en soms ook in Linux |
|
|||
|
|||
Vanavond de accu gewisseld met die van een iPhone van een kameraad, die uiteraard geen problemen heeft. Kijken of het probleem ook verhuist. Ik zal mijn bevindingen hier nog achterlaten
|
|
|||
|
|||
Inmiddels 12 dagen verder en nog geen crash gehad. Ook de iPhone waar mijn "oude" accu nu in zit crashed niet.
Heeft wellicht alleen het volledig spanningsloos maken van de iPhone al voldoende nut gehad? Zojuist een jailbreak gedaan, kijken of de crashes weg blijven! |
Labels |
crash |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3Gs valt regelmatig uit | arnoldk64 | iPhone algemeen | 0 | 03-11-11 10:50 |
iPhone 4 gaat regelmatig op simlock | gerwin7 | iPhone algemeen | 5 | 15-08-10 10:01 |
Originele iphone regelmatig zelfde probleem | Bordt | iPhone algemeen | 3 | 15-11-09 20:00 |
Iphone trilt regelmatig uit zichzelf | Flipmoo | iPhone algemeen | 3 | 03-12-08 16:50 |
iPhone loopt regelmatig vast na gebruik Bootneuter | bart2jes | Unlock [archief] | 3 | 05-05-08 18:26 |
|
|