Terugzoeken in de agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik mijn agenda niet alleen om te plannen, maar ook om terug in de tijd te kunnen kijken. ( Archief , zodat ik al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Terugzoeken in de agenda
Ik gebruik mijn agenda niet alleen om te plannen, maar ook om terug in de tijd te kunnen kijken. ( Archief , zodat ik al mijn afspraken nog kan zien)
Ik heb mijn IPhone onlangs aangesloten op Itunes, en nu ben ik alles kwijt wat in de voorbijemaanden is ingevoerd. Hoe kan ik die terug krijgen? Graag in een eenvoudige uitleg. Dank je wel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is een plaatje goed genoeg? Volgens mij kan je afspraken maar tot een jaar terug in de agenda zien . Weet dat niet zeker, maar daar komt vast nog een antwoord op
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone | bassment | iPhone algemeen | 5 | 23-05-12 15:22 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda | schauwers | iCloud | 0 | 23-10-11 23:48 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|