Iphone laadt niet op wanneer hij aan staat? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een raar probleem met mijn Iphone.. Wanneer ik hem verbind via het kabeltje met de computer of via de oplader met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone laadt niet op wanneer hij aan staat?
Hallo iedereen,
Ik heb een raar probleem met mijn Iphone.. Wanneer ik hem verbind via het kabeltje met de computer of via de oplader met het stopcontact dan doet hij helemaal niets. De batterij wordt niet bijgeladen en ook iTunes herkent de Iphone niet. Echter, wanneer de iPhone vanzelf uitvalt of ik zet hem uit en stop dan het kabeltje in laadt hij heel even op. De Iphone start echter vanzelf opnieuw op en stopt dan ook met opladen... Aangezien mijn batterij dus constant zo goed als leeg is (van dat kleine beetje opladen kan ik hem hoogstens 1 minuut gebruiken) kan ik geen restore doen... heeft iemand dit probleem nog al gehad of weet er iemand een oplossing? bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer anders eens een ander(e) usb-poort/kabeltje en anders zal hij toch echt terug moeten voor een reparatie
|
|
|||
|
|||
vervuilde of defecte dock connector? gebeurt vaker door vocht
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G laadt niet TENZIJ hij uit staat | sjoerd24 | iPhone algemeen | 0 | 29-06-11 18:59 |
En? staat hij al aan?? | macleentje | iPad algemeen | 49 | 28-07-10 21:12 |
Opladen uit staat er als hij aan PC hangt | psvu2 | Archief | 2 | 16-05-10 12:42 |
iPhone: Tijdens Quickpwn laadt hij niet meer | dav0rr | Jailbreak | 0 | 05-01-09 23:18 |
iphone laadt niet op, alleen aan computer. | tinus55 | iPhone algemeen | 10 | 29-05-08 17:34 |
|
|