Verschil in iPod Touch discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben van plan om een ipod touch van 8 gb te gaan kopen. Deze touch wil ik op ebay gaan kopen maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschil in iPod Touch
Hallo allemaal,
Ik ben van plan om een ipod touch van 8 gb te gaan kopen. Deze touch wil ik op ebay gaan kopen maar nu zie ik dat er blijkbaar ook nog verschillen in de 8gb versie zitten, bijv. type MA623LL/B maar ook MA623LL/A en bij de mediamarkt verkopen ze MA627. MIjn vraag dus wat het verschil is tussen al deze versies??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
goei vraag, ik zou t niet weten hihi,
k denk nie veel buiten dan zoals bij de iphone, versies van firmware die erop draait.
|
|||
|
|||
Volgens mij is het verschil tussen de MA623LL/B en de MA623LL/A, dat de /B reeds de software update van januari heeft en de /A dat niet heeft!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil iPhone en iPod Touch | welofniet | Koopinformatie Nederland | 5 | 09-06-10 14:35 |
Verschil tussen iphone 3g en 3gs touch panel | kanters | iPhone algemeen | 2 | 26-05-10 15:29 |
verschil iphone-->ipod touch | rubvandoorn | Archief | 1 | 15-09-09 23:02 |
Verschil in iPod Touch | sjengetjuh | Archief | 3 | 01-05-08 16:34 |
Verschil iPod Touch en iPhone | jumperjoe | iPhone algemeen | 3 | 30-09-07 03:09 |
|
|