Verschil iPod Touch en iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wat is het verschil eigelijk tussen iphone en ipod touch? de belfunctie? of zijn er nog verschillen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschil iPod Touch en iPhone
wat is het verschil eigelijk tussen iphone en ipod touch? de belfunctie? of zijn er nog verschillen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat ik overal lees is dat het een iphone is zonder de telefoon functionaliteit.
Ook zal er intern wat gewijzigd zijn want de ipod touch schijnt een stukje dunner te zijn als de iphone |
|
|||
|
|||
Er is (wat mij betreft) nog een belangrijk verschil (naast de 8GB iTouch is er een 16 GB iTouch) en voor mij de reden een iPhone te bestellen en dat is dat de Calender afspraken bij de iPhone kunnen worden toegevoegd en gewijzigd waarna je kan synchroniseren met je computer (en vice versa uiteraard), terwijl de iTouch geen calender wijzigingen of toevoegingen aan kan en dus alleen via de computer de calender kan worden ingevoerd en gesynchroniseerd.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil iPhone en iPod Touch | welofniet | Koopinformatie Nederland | 5 | 09-06-10 14:35 |
Verschil tussen iphone 3g en 3gs touch panel | kanters | iPhone algemeen | 2 | 26-05-10 15:29 |
verschil iphone-->ipod touch | rubvandoorn | Archief | 1 | 15-09-09 23:02 |
Verschil in iPod Touch | sjengetjuh | iPhone algemeen | 2 | 03-05-08 01:38 |
Verschil in iPod Touch | sjengetjuh | Archief | 3 | 01-05-08 16:34 |
|
|