Mod ideeen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) update ik ben met een nieuw idee gekomen. is het niet mogenlijk om via de usb een temperatuurmeter op de iphone aan te sluiten? dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
update
ik ben met een nieuw idee gekomen. is het niet mogenlijk om via de usb een temperatuurmeter op de iphone aan te sluiten? dat zou wel gaaf zijn, weet je metteen de buiten temp.
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bosch Heimwerken - Aktuelles - Die Bosch Laptop-Wasserwaage: Software-Anwendung für Ihr Apple iBook, Powerbook und Macbook/Macbook Pro |
|
||||
|
||||
ik kan niet hacken maar wel modden, dus iemand zal het progje moeten maken denk ik....
|
|
||||
|
||||
kunt toch een externe lcd temp reader steken dan? temp sensor op de iphone zijn mobo en display in cover? maar dan ben je gek bezig hihihih
|
||||
|
||||
DealExtreme: $43.36 7-inch USB Touch Screen Film (Makes LCD Screens Touch Sensitive)
zou die op de iphone aangesloten kunnen worden? lekker groot scherm |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@croiman
al wat vorderingen met je carboncase? |
|
||||
|
||||
zwarte cover besteld voor de mal te maken (omdat er geen rails inzitten), persoon vond het doenbaar voor een mal te maken, dus zodra ik zwarte cover heb, mal en eraan beginnen. Ben nu bezig met twee zaken tegelijk, de rails overzetten in mod nr2 de cover voor Fresh en een home-button die oplicht in blauw samen met het scherm.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik heb net met mijn schade leraar gesproken en ik mag mijn iphone daar laten spuiten in welke kleur ik maar wil
|
|
||||
|
||||
Citaat:
de winnaar had de auto laten spuiten als een spiegel! is na 3 weken wel herspoten,viel snachts niet mee te rijden.de tegenliggers werden verblind door hun eigen lichten als je iphone een spiegel is zal die zeker gezien worden |
|
||||
|
||||
Citaat:
haal je hem ervoor uiteen of niet? |
|
||||
|
||||
zal wel moeten he.
hij word dan zeker chrome... en wanneer krijg ik nouw mn pics dude!!!!! btw, zie mn nightvision topic, ik heb oproep gedaan in mn laatste reply voor iphone...lees maar eens |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
rubber for earphone socket
Met al jullie 'gemod' weten jullie vas hoe uik aan een neiuw rubvbertje kom viir in de earphone socket. mijne is eruit gevallen en nu zit er een gapend gat.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bij mij zit er ook en rubber ringetje in....
EDIT: het is geen rubber, wel een zwart rond ding met een gat erin.....
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 22-05-08 om 17:55. |
|
||||
|
||||
waar een rubber ringetje????
|
|
||||
|
||||
Ik heb al een edit erbij gezet,
als je in je earphone gaatje kijkt zie je een zwart ding met een gat erin, die bedoelde ik... |
Labels |
ideeen, mod |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 app ideeën | Bart013 | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 23-09-09 09:29 |
Ideeen voor iPhone games | rowwen | Chat en geruchten | 15 | 22-03-08 17:40 |
|
|