Mod ideeen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) waar je je hoofdtelefoontjes insteekt????...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
waar je je hoofdtelefoontjes insteekt????
|
|
|
||||
|
||||
juustem...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
dat is een stekker voor je headphones, geen rubbertje, geen ringetje, dat is een blokje, een geheel.
|
|
||||
|
||||
Dan is het geheel eruit gevallen denk ik...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Foto !!! Dan zul je heel je high mount kit nieuw moeten steken als dit zo is wat Chrisl zegt, heel t blokje eruit, kapot, gebroken etc.... Nieuw steken. zie hier : high mount kit Laatst gewijzigd door croiman; 22-05-08 om 18:14. |
|
||||
|
||||
croiman, ik wil pics dude
owja: DealExtreme: $9.72 Replacement Earphone Jack Module for Apple iPhone maar beetje goedkoper hoor
|
||||
|
||||
lijkt mij een zeer interresant post
ik zal hier op de hoogte blijven mss in de vakantie ook es op een mod wagen als ik een 'goed kope' iphone vind wie weet een 4GB voor 200€ of minder
|
||||
|
||||
zosnel als het nieuwe model iphone verkrijgbaar is zullen de 2de handse toetsellen snel zakken in waarde ( i think)
|
|
||||
|
||||
stijgen,....geloof me de prijzen zullen stijgen
|
|
||||
|
||||
ze zijn nu al aan het stijgen hier nog niet
tja dan zal ik de mijne moeten nemen he |
|
||||
|
||||
Citaat:
de 4gb zijn blijkbaar niet al te dik gezaaid, want ben er ene aant zoeken voor ook mee te prullen. denk k ook als de nieuwe er ga komen |
|
||||
|
||||
ja das waar die zijn 'moeilijk' te vinden
wie weet wat de toekomst brengt uhu voor te prullen kan me kan bezig houden met modding als ik me wa verveel nu nog een vinden en wat spulletjes kopen en we zijn vertrokken als ik een goed idee heb natuurlijk |
|
||||
|
||||
Citaat:
k ben bezig met : cover iphone copieren in blauw/zwart carbon, home-button laten oplichten in blauw alleen in donker, trilswitch en volume knoppen mss ook laten oplichten in blauw als dit gaat, oplichtend appeltje, en de zwarte banden achter het glas boven en onder het scherm in blauw spiegel. |
|
|||
|
|||
croiman, wat vraag je om er bij mij ook gawoon een appeltje in te zetten achteraan?
|
|
||||
|
||||
dat is idd waar je moet het kunnen uitvoeren
lukt het met je home button ? ik had een ideetje om met glasvezel in de home button te werken om zo je licht optimaal te kunnen verdelen. kheb wel de homebutton nog niet echt van dichtbij kunnen bekijken. lijkt mij wat moeilijk om de volume knoppen enzo ook te laten oplichten, met plexi zou dit mss wel lukken, die zwarte banden in glas zoals een spiegel lijken mij zeer tof |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...-new-post.html Citaat:
home-button oplichten geen probleem, alleen de rest van de knoppen is bekijken, de knop zelf is geen probleem, maar de led erachter mooi krijgen is een ander. |
Labels |
ideeen, mod |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 app ideeën | Bart013 | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 23-09-09 09:29 |
Ideeen voor iPhone games | rowwen | Chat en geruchten | 15 | 22-03-08 17:40 |
|
|