Geen edge abbonement? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook een iphone, met de provider Hi, maar ik kan er niet mee op internet...met gprs/edge dan. wifi werkt prima. Zodra ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ook een iphone, met de provider Hi, maar ik kan er niet mee op internet...met gprs/edge dan.
Wi-Fi werkt prima. Zodra ik wil verbinden in safari met een website krijg ik de meldingen: (bij instellingen: APN: portalmmm.nl zonder username en wachtwoord) Safari kan de pagina niet openen, omdat er geen verbinding met de server mogelijk is. dit bericht kwam na een poosje laden in safari. (met instellingen: APN: internet username:KPN wachtwoord: gprs) EDGE activeren niet mogelijk: u hebt geen abonnement op EDGE. bericht kwam zo goed als meteen. Weet iemand wat oplossingen? ![]() Ik kan me nog herinneren dat ik proxy moest gebuiken bij mijn vorige lg chocolate telefoon... EDIT: als ik dit door iemand zijn hulp aan de praat krijg, krijg 5 euro voor de moeite. Laatst gewijzigd door borgqueenx; 04-05-08 om 17:13. |
|
|
![]() |
|
![]()
|
|||
|
|||
![]() dat heb ik al gezien en gelezen, heeft niet geholpen...
|
|
||||
|
||||
![]() EDGE uitzetten met bossprefs?
|
|||
|
|||
![]() EDGE uitzetten?
Ik wil wel gprs gebruiken, door egde uit te zetten kan ik tog ook niet gprs gebruiken? |
|
||||
|
||||
![]() edge is er eigenlijk niet meer. GPRS gebruik je
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() KPN
- APN: Eindeloos Online - Username: - Password: Laatst gewijzigd door DynamicDennis; 04-05-08 om 19:09. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
En die instellingen opvragen is niet beschikbaar voor mijn toestel: de iphone dus. |
|
||||
|
||||
![]() Heb je al gebeld met HI en gewoon gevraagd naar de instellingen ?
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij wel
|
|
||||
|
||||
![]() misschien overbodige vraag maar heb je wel een hi abbo en geen prepay?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb Hi prepay, maar een oneindig internet per maand abonnement genomen ervoor.
da's 10 euro per maand voor zonder limieten te internetten. |
|
||||
|
||||
![]() huh? sinds wanneer is dat dan mogelijk. Ik zie het nu ook op de Hi site.
ik heb even gezocht en kwam dit nog tegen: Toesteluitleg Kies dan Ander merk, Verder en dan Handmatig instellen Volgens deze wizard is het als volgt: APN: internet Username: *geen* Wachtwoord: *geen* Na invullen gegevens iPhone even helemaal uitzetten en weer aan. |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Uit en aan zetten, is dat perse nodig? ![]() nou ja, proberen waard. |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() en even uit-aan zetten wil wel eens helpen ja |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
momenteel krijg ik mijn iphone niet aan het opladen door de usb kabel via pc helaas...dus kan ook niet uitproberen... EDIT: nope werkt niet, ik heb geen abonnement foutmelding. Laatst gewijzigd door borgqueenx; 05-05-08 om 11:29. |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet meer na ingaan Iphone abbonement | maloutje191 | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 19:27 |
Wel internet, geen abbonement | BramW | iPhone algemeen | 11 | 02-07-09 23:12 |
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) | deaapdaar | Vodafone | 0 | 11-03-09 12:36 |
Amerikaanse iphone ondersteund geen vodafone abbonement. | dabertjuh | Chat en geruchten | 3 | 23-10-08 09:18 |
Geen tegoed, nieuw abbonement! | Vigoroso | T-Mobile | 12 | 03-08-08 20:30 |
|
|