Geen edge abbonement? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook een iphone, met de provider Hi, maar ik kan er niet mee op internet...met gprs/edge dan. wifi werkt prima. Zodra ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen edge abbonement?
Ik heb ook een iphone, met de provider Hi, maar ik kan er niet mee op internet...met gprs/edge dan.
Wi-Fi werkt prima. Zodra ik wil verbinden in safari met een website krijg ik de meldingen: (bij instellingen: APN: portalmmm.nl zonder username en wachtwoord) Safari kan de pagina niet openen, omdat er geen verbinding met de server mogelijk is. dit bericht kwam na een poosje laden in safari. (met instellingen: APN: internet username:KPN wachtwoord: gprs) EDGE activeren niet mogelijk: u hebt geen abonnement op EDGE. bericht kwam zo goed als meteen. Weet iemand wat oplossingen? Ik kan me nog herinneren dat ik proxy moest gebuiken bij mijn vorige lg chocolate telefoon... EDIT: als ik dit door iemand zijn hulp aan de praat krijg, krijg 5 euro voor de moeite. Laatst gewijzigd door borgqueenx; 04-05-08 om 18:13. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
dat heb ik al gezien en gelezen, heeft niet geholpen...
|
|
||||
|
||||
EDGE uitzetten met bossprefs?
|
|||
|
|||
EDGE uitzetten?
Ik wil wel gprs gebruiken, door egde uit te zetten kan ik tog ook niet gprs gebruiken? |
|
||||
|
||||
edge is er eigenlijk niet meer. GPRS gebruik je
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
KPN
- APN: Eindeloos Online - Username: - Password: Laatst gewijzigd door DynamicDennis; 04-05-08 om 20:09. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En die instellingen opvragen is niet beschikbaar voor mijn toestel: de iphone dus. |
|
||||
|
||||
Heb je al gebeld met HI en gewoon gevraagd naar de instellingen ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij wel
|
|
||||
|
||||
misschien overbodige vraag maar heb je wel een hi abbo en geen prepay?
|
|
|||
|
|||
ik heb Hi prepay, maar een oneindig internet per maand abonnement genomen ervoor.
da's 10 euro per maand voor zonder limieten te internetten. |
|
||||
|
||||
huh? sinds wanneer is dat dan mogelijk. Ik zie het nu ook op de Hi site.
ik heb even gezocht en kwam dit nog tegen: Toesteluitleg Kies dan Ander merk, Verder en dan Handmatig instellen Volgens deze wizard is het als volgt: APN: internet Username: *geen* Wachtwoord: *geen* Na invullen gegevens iPhone even helemaal uitzetten en weer aan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Uit en aan zetten, is dat perse nodig? nou ja, proberen waard. |
|
||||
|
||||
Citaat:
en even uit-aan zetten wil wel eens helpen ja |
|
|||
|
|||
Citaat:
momenteel krijg ik mijn iphone niet aan het opladen door de usb kabel via pc helaas...dus kan ook niet uitproberen... EDIT: nope werkt niet, ik heb geen abonnement foutmelding. Laatst gewijzigd door borgqueenx; 05-05-08 om 12:29. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet meer na ingaan Iphone abbonement | maloutje191 | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 20:27 |
Wel internet, geen abbonement | BramW | iPhone algemeen | 11 | 03-07-09 00:12 |
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) | deaapdaar | Vodafone | 0 | 11-03-09 13:36 |
Amerikaanse iphone ondersteund geen vodafone abbonement. | dabertjuh | Chat en geruchten | 3 | 23-10-08 10:18 |
Geen tegoed, nieuw abbonement! | Vigoroso | Odido (T-Mobile) | 12 | 03-08-08 21:30 |
|
|