Geen edge abbonement? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vul alleen eens internet in bij APN en verder niets....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vul alleen eens internet in bij APN en verder niets.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f18/i...kt-niet-4.html
Lees vooral de laatste comment... Prepaid Eindeloos online lijkt toch beperkt... |
|
|||
|
|||
jammer, ziet er naar uit dat meerdere mensen geen oplossing kunnen krijgen/uitvinden...
jammer nou, dan kan Hi het bekijken dat ik langer bij hun blijf. Ik ga dan een sim-only abbonement bij telfort denk ik nemen. |
|
|||
|
|||
Ik heb Vodafone en hoe kom ik dan op internet?? Hoe werkt de edge? Ik krijg steeds; could not activate EDGE: you are not subscribed to EDGE;
|
|
|||
|
|||
nou ik heb nu zelfs Hi klantenservice gebeld.
Ze kunnen me niet helpen omdat de iphone nog niet officieel in Nederland uit is Ik ben die lui zat, ik ga denk ik naar telfort. |
|
|||
|
|||
Ik heb EXACT hetzelfde probleem.
Ik ga d'r vanuit dat jij ook een prepay tegoed hebt (dus geen abonnement) in combinatie met Eindeloos Online (abonnement voor €9,95). Dat is tenminste wat ik heb. Alle instellingen die iedereen hierboven heeft genoemd werken in mijn geval ook niet en ook de helpdesk van KPN kon mij niet verder helpen. ("De Iphone wordt niet ondersteund, maar de technische dienst laat weten dat het wellicht werkt met wachtwoord: wap i.p.v. gprs"). Helaas kreeg ik 't met wachtwoord wap, ook nog steeds niet werkend. Zijn er hier mensen die misschien weten wat we fout doen? De Iphone geeft wel een "G" naast het NL KPN linksboven in de hoek. Betekent dat niet dat GPRS zou moeten werken? |
|
|||
|
|||
bij mij geeft ie geen eens een G aan.
|
|
||||
|
||||
Zie je dan een vierkantje ? Dat is vanaf firmware 1.1.1 ( volgens mij )
|
|||
|
|||
HET IS MIJ GELUKT!!! WOEHOE
Ik heb een HI abbonnement met eindeloos internet a 10,- Kon alleen maar thuis via Wi-Fi internetten, youtube en installer gebruiken. Na het lezen van het forum heb ik toch een aantal tips geprobeerd en met succes. Wat heb ik gedaan: Instellingen -> Algemeen -> EDGE -> APN portalmmm.nl ingesteld. Gebruikersnaam & Wachtwoord leeg laten. Vervolgens terug naar het hoofdscherm met al je iconen en Iphone gereset door: aan/uit knop en ronde hoofdknop tegelijkertijd ingedrukt houden minimaal 10 sec. Je krijgt in je scherm uitzetten te zien, niet op letten en gewoon ingedrukt houden. Vervolgens krijg je een zwart scherm met het apple logo en vervolgens start de iphone weer op. Safari, youtube etc geopend en voila het werkt! Hoop dat het bij jullie ook lukt! Grtz Daphne |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet meer na ingaan Iphone abbonement | maloutje191 | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 20:27 |
Wel internet, geen abbonement | BramW | iPhone algemeen | 11 | 03-07-09 00:12 |
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) | deaapdaar | Vodafone | 0 | 11-03-09 13:36 |
Amerikaanse iphone ondersteund geen vodafone abbonement. | dabertjuh | Chat en geruchten | 3 | 23-10-08 10:18 |
Geen tegoed, nieuw abbonement! | Vigoroso | Odido (T-Mobile) | 12 | 03-08-08 21:30 |
|
|