Geen internet na herstel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren mijn iPhone 3GS geupdate naar versie 5.1.1. Sindsdien heb ik geen internet meer op mijn telefoon, behalve wifi. Ik heb internet van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen internet na herstel
Ik heb gisteren mijn iPhone 3GS geupdate naar versie 5.1.1. Sindsdien heb ik geen internet meer op mijn telefoon, behalve Wi-Fi. Ik heb internet van Telfort, maar zij hebben geen storing.
Ik heb al van alles geprobeerd, hoop dat jullie me op weg kunnen helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Inmiddels heb ik telfort gesproken en zij hebben op afstand wat instellingen aangepast, maar heb hierdoor nog steeds geen internet.
Iemand nog advies? |
|
|||
|
|||
Om internet te hebben moeten de gegevens ingevult zijn bij Instellingen > algemeen > netwerk > mobiel datanetwerk > mobiele data APN mogelijk ook gebruikersnaam en wachtwoord. Deze gegevens kan je wel vinden bij je provider. Na het instellen zet je het toestel voor 10 min uit
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen service Herstel | SlaveGen | iPhone algemeen | 2 | 03-12-10 12:11 |
Openbaar internet, geen toegang tot internet? | Mypod | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 14:01 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
iPhone 3G: Geen Service / Wi-Fi a herstel | Bisazza | Unlock | 4 | 24-03-10 11:56 |
geen bereik zomaar geen herstel of update | jonathan1993 | Unlock [archief] | 3 | 29-10-08 20:24 |
|
|