iPhone 4 telefoon probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb dit al een aantal keren gehad, dat mijn telefoon raar doet tijdens het bellen. Het zit namelijk zo, als ik bel / ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 telefoon probleem
Hallo,
Ik heb dit al een aantal keren gehad, dat mijn telefoon raar doet tijdens het bellen. Het zit namelijk zo, als ik bel / gebeld wordt, hoor ik de ander wel maar diegene hoort mij niet! Na een volledige herstart doet hij het weer. En na een tijd begint het weer opnieuw. Draai iOS 5.1.1 (9B206). Weet iemand hoe dit komt en de oplossing natuurlijk? Of is dit een "bekend" probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CDMA telefoon of een GSM telefoon | volkarnhem | iPhone algemeen | 12 | 21-06-13 10:50 |
iphone en telefoon nummers | duske | iPhone algemeen | 2 | 05-03-12 18:12 |
Iphone 4 probleem en iphone 3 probleem. telefoon van overleden vader is geblokkeerd | Biancag66 | iPhone algemeen | 1 | 21-08-11 19:42 |
iPhone 4 telefoon app | Erulezz | Archief | 4 | 05-01-11 21:49 |
iPhone 1e gen.: Iphone 2G geen telefoon | ritma | Unlock | 4 | 01-02-09 14:54 |
|
|