Iphone 2G geen telefoon discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Help, Ik ben al de hele avond bezig, maar het lukt niet. Ik heb Destinys upgrade gedaan met mijn Iphone. Die heb ik een tijdje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 2G geen telefoon
Help,
Ik ben al de hele avond bezig, maar het lukt niet. Ik heb Destinys upgrade gedaan met mijn Iphone. Die heb ik een tijdje geleden overgenomen van iemand en er stond 1.1.4 op. Ik heb hem gisteren geupgrade naar 2.2.1. Leek makkelijk. Alles werkt weer, mijn sms'jes staan er op, de agenda is up to date, alleen ik kan niet meer bellen. Met bootneut lukt het ook niet. Ik kan het wel opstarten, maar dan loopt de iphone vast en moet ik hem helemaal uitzetten en weer opnieuw opstarten. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. Evt. wil ik er wel voor betalen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En heb je deze al eens in dfu mode gerestored ? Of wel moet je eens restoren met de originele firmware (itunes) en dan quickpwn erop loslaten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb via itunes aangeklikt om te kijken naar een update. Dan wordt er aangegeven dat ik al de laatste heb. Daarna heb ik quickpwn gedaan.
Het gekke is als ik bootneuter heb geinstalleerd en ik wil het openen, dat het programma dan vastloopt. Ik moet de iphone dan helemaal uitzetten en opnieuw opstarten. Wat is precies de dfu mode? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zal je wel zien wat het is. Wel raar dat bootneuter niet runt bij jou. |
|
|||
|
|||
Ik heb ergens gelezen dat bootneuter niet meer werkt bij 2.2.1
Ik heb alles voor de zoveelste keer doorlopen en nu werkt alles weer. Bedankt voor je hulp. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G Mobistar (BE) geen telefoon netwerk maar wel 3G | hi-tech | Orange | 1 | 05-01-13 02:20 |
iPhone: 3G, geen firmware op telefoon na fout in Itunes | Vlugge | Jailbreak | 10 | 05-10-09 15:43 |
Jailbreak en geen telefoon meer | nlrela | Archief | 7 | 28-10-08 19:40 |
Geen telefoon functies meer. | Maartenombe | Jailbreak apps en thema's | 11 | 04-09-08 20:32 |
Muziek: Geen telefoon! Wel muziek? | ayoltderoos | Muziek, foto & video | 1 | 23-12-07 03:46 |
|
|