Boeken komen niet in iBooks discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had een vraagje. Ik heb ebooks gekregen op een cd gekregen en die heb ik in iTunes gezet (en in Calibre). Nu wilde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Boeken komen niet in iBooks
Hallo,
Ik had een vraagje. Ik heb ebooks gekregen op een cd gekregen en die heb ik in iTunes gezet (en in Calibre). Nu wilde ik die op mijn iPhone zetten. Toen heb ik mijn iPhone aangesloten, geklikt op het tabblad 'boeken' en uitgezocht welke er wel op moeten en welke niet. In totaal gaat het om 0,46GB. Dan klik ik op synchroniseer, er staat dan in die balk waar staat hoeveel GB je gebruikt hebt dat er 0,46GB boeken op mijn iPhone staat. Er staat ook dat iTunes de boeken op mijn iPhone zet. Alleen als ik dan iBooks open staat er geen enkel boek en veranderd die 0,46GB in dat gekleurde balkje opeens in 0,13GB. Heeft iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen? Ik wilde graag de boeken er op zodat ik wat te lezen heb op vakantie.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welk formaat zijn de boeken?
En welk formaat bekijk je in iTunes? (iBooks/ePub of PDF?)
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik meen eens in een post van @XIII gelezen te hebben dat Apple een eigen ePub formaat gebruikt. Misschien ligt daar het probleem wel.
Eventueel kan je iets doen met iBooks Author: http://www.apple.com/ibooks-author/ |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
How to Convert PDF and eBook to ePub for iPad with Calibre |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Moet het perse iBooks zijn?
Probeer anders eens of je ze in de (gratis) App Stanza wel kunt zien? |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 juli 2012 om 12:10 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
In iBooks op je iPhone wat staat er in het midden bovenaan? (Wijzig ... Winkel)
Als je in het midden tapt kun je wisselen van 'pdf's' naar 'boeken'. Ik gebruik zelf ook gewoon ePub. |
|
|||
|
|||
Ik had toevallig van middag dat knopje ontdekt.. en dat was het inderdaad. Erg stom dat het door zoiets simpels niet lukte.. nog wel bedankt!
|
Labels |
epub, ibooks, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Boeken zoeken in iBooks | JohGHahn | iPad Apps | 3 | 10-04-12 13:12 |
Boeken openen niet in iBooks | Aquaatje | iPad algemeen | 0 | 07-11-11 04:37 |
Volgorde van boeken in iBooks. | iMakkie | iPad Apps | 2 | 05-09-11 00:21 |
iBooks problemen: Downloaden boeken lukt niet en pdf's worden niet getoond | erwinKrol | iPhone algemeen | 17 | 24-06-10 11:45 |
|
|