apple id verwijderen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallowkes ik heb al ffe bij zoek opdrachten gekeken maar vind het niet direct.. een twedehands iphone3GS die mijn broer gekregn heeft is ingesteld op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple id verwijderen?
hallowkes
ik heb al ffe bij zoek opdrachten gekeken maar vind het niet direct.. een twedehands iphone3GS die mijn broer gekregn heeft is ingesteld op zijn apple id echter updaten die moetten gebeuren lukken niet omdat er een frans apple id op komt waar ik het wachtwoord van dat id moet ingeven.. terwijl apps installeren wel met zijn id kan.hoe kan dat andere apple id verwijderd en aangepast worden zodat de updates kunnen gedaan worden.. zonder alles te wissen of dergelijk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Stonden er dan apps op bij aankoop?
|
|
|||
|
|||
neen alles was eraf..buiten enkele foto s maar deze zijn gewist.. ook is itunes blijkbaar ik het frans...
|
|
|||
|
|||
Gewoon met itunes als nieuw apparaat instellen en dan nieuw wachtwoord maken dat zou het moeten doen volgens mij
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple ID aangemaakt mr wil verwijderen en nieuwe aanmaken | mArAdonA | iPhone algemeen | 5 | 19-10-14 15:10 |
Iphone 4s: Imessage, Verwijderen uit je Apple Support Profile? | hot12345 | iPhone algemeen | 0 | 12-06-12 22:08 |
Account verwijderen van apple store | Fopperr | iPhone Apps | 10 | 10-06-12 10:58 |
Apple tv 2 xmbx mappen verwijderen. | RayS | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 26-12-11 16:25 |
|
|