Photos verdwenen wanneer geconnecteerd met pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iphone verbind aan de pc, zie ik in mijn computer wel mijn iphone als ik daarin browse dan zie ik ook een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Photos verdwenen wanneer geconnecteerd met pc
Als ik mijn iphone verbind aan de pc, zie ik in mijn computer wel mijn iphone als ik daarin browse dan zie ik ook een internal storage. Maar ik kan niet aan mijn pictures ?
Hoe komt dit. Ter verduidijking geef, kijk screenshot. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tè voor de hand liggend, maar ik vraag het toch: heb je foto's in je filmrol staan? Want alleen die worden in de verkenner weergegeven.
|
|||
|
|||
Hoogstwaarschijnlijk maak je gebruik van een "namaak" kabel.
heb het probleem zelf ook wanneer ik een namaak kabel aansluit kan ik mijn foto's niet zien. Pak ik vervolgens de echte kabel, dan werkt het vlekkeloos |
|
|||
|
|||
Duh, staan in min filmrol lol,
En nee maak geen gebruik van een namaak kabel ! (trouwens een paar weken geleden lukte het wel met deze kabel) :'( |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja gebruik wel jailbreak.
Nee man, ik zou het zo graag willen doen, maar ken er niet veel van dus ik gebruik al die dingen niet. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met 'saved photos' | Muchachooo | iPhone algemeen | 3 | 07-07-10 14:05 |
Wel geconnecteerd maar toch kan hij de server niet vinden | topke | Wi-Fi | 24 | 24-03-08 16:35 |
|
|