Als je je iphone herstelt is je voicemail dan ook weg? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb een vraagje ik zou graag mijn Iphone 4S willen herstellen maar is mijn voicemail dan ook weg? Mvg,...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als je je iphone herstelt is je voicemail dan ook weg?
Beste leden,
Ik heb een vraagje ik zou graag mijn Iphone 4S willen herstellen maar is mijn voicemail dan ook weg? Mvg, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, voicemail stel je in en wordt bewaard op de server van je provider. Niet op je telefoon; hooguit moet je het nummer van de voicemailcentrale opnieuw instellen.
|
|||
|
|||
Dus simpel gezegd het kan geen kwaad als ik hem herstel?
|
|
|||
|
|||
Voor wat betreft je voicemail niet nee. Controleer van de andere gegevens (contacten etc) wel even dat je iPhone backups maakt (bv via iCloud) - en doe dat voor de zekerheid nog een keer. Kun je daar je contacten etc weer terug halen.
|
|
|||
|
|||
Contacten,foto's... moeten er allemaal af omdat ik deze Iphone heb gekregen van mijn broer maar ik maak tog een backup ! Bedankt voor de snelle antwoorden!
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan, veel succes & plezier met je iPhone
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat lijkt me bij de TS niet aan de orde, had de iPhone van een ander gekregen dus zijn visual voicemail zal wel niet op de telefoon aanwezig zijn
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: als je bestanden uit cydia wegooit is het dan echt weg? | bvs1997 | Jailbreak | 0 | 14-06-12 16:10 |
Voicemail over bleutooth weg | pvdp116 | iPhone algemeen | 0 | 26-11-10 18:10 |
voicemail...maar dan anders | Duggel | Jailbreak apps en thema's | 3 | 20-12-08 02:02 |
Update naar 2.0.1 en weg visual voicemail | mdiersma2 | Odido (T-Mobile) | 24 | 13-08-08 15:48 |
Als ik op de mail icon druk dan gaat hij even open en valt weer weg!? | scorpioking | Archief | 2 | 06-05-08 13:46 |
|
|