3G hersteld en niet te activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Om mijn ,,oude’’ 3G helemaal op te schonen heb ik hem via Itunes hersteld en wil deze weer gaan activeren. Melding is: ,Plaats een geldige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G hersteld en niet te activeren
Om mijn ,,oude’’ 3G helemaal op te schonen heb ik hem via Itunes hersteld en wil deze weer gaan activeren.
Melding is: ,Plaats een geldige simmkaart zonder pincode om de iphone te activeren”. Ik heb een geldige simmkaart maar deze krijg ik niet geactiveerd met de laatste pincode. Na 3 pogingen wordt er gevraagd om de PUK-code. Deze wordt ook niet geaccepteerd . Na 4 pogingen (ik heb er nog 6 over) ben ik maar gestopt. Kan me nog wel herinneren dat er bij aankoop een AT&T kaartje in het toestel zat. Kan het daarmee te maken hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jailbreak erop
|
Labels |
iphone3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: ipod kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is | Ewoud33 | Jailbreak | 11 | 20-12-10 22:26 |
kan niet hersteld worden | hean | iPhone algemeen | 10 | 02-08-10 03:50 |
- hersteld - nog te "activeren" AT&T | phoenix26 | Archief | 1 | 29-10-09 17:30 |
iPhone: iPhone hersteld niet | chilly_jilli | Jailbreak | 12 | 27-08-08 01:18 |
Iphone Hersteld niet naar 1.1.4 | Barmentlo | iPhone algemeen | 10 | 18-08-08 18:31 |
|
|