Ipod touch: welke? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan geen Ipod touch subforum vinden, dus ik leg mijn vraag hier maar even neer. Onze kids hebben onze Iphones ook ontdekt en spelen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch: welke?
Ik kan geen Ipod touch subforum vinden, dus ik leg mijn vraag hier maar even neer. Onze kids hebben onze Iphones ook ontdekt en spelen er tig spelletjes op. Nu zie ik dat je op een Ipod touch ook apps kunt zetten, maar ik zie veel verschillende soorten (1e generatie, 2e generatie, 4g enz)
Welke kan ik het beste aanschaffen? Ik loer al rond op marktplaats want nieuw is mij te duur. Het enige dat ik wil is dat er apps op te zetten zijn via Itunes. Welke is aan te raden? Mocht een mod vinden dat er wél een Ipod touch forum is hier, dan mag ie verplaatst worden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nou, als je iPod touch 4e 8gb 2e hands koopt op mp dan is ie redelijk goedkoop hoor.
|
|
|||
|
|||
En wat is het verschil tussen de 'generaties'. Ik zie 4e generaties voor € 140,- 2e hands verkassen....beetje boven mijn budget. Een 2e generatie is een stuk goedkoper, maar kunnen daar wel de apps van nu op?
|
|
|||
|
|||
Klopt inderdaad dat de 2e generatie stuk goedkoper is dan de 4e! Maar sommige apps kunnen helaas niet geinstallerd worden op de 2e! Misschien moet je voor de 3e generatie gaan!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: welke firmware kiezen voor ipod touch 2g 8gb? | ajaxboy | iTunes | 3 | 03-08-11 20:12 |
Ipod touch 2g/3g welke heb ik? | tombuiting | iPhone algemeen | 2 | 06-06-11 22:30 |
welke externe batterij voor ipod touch 4g? | tom031 | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 19-04-11 19:50 |
Skype op Ipod touch en welke headset is aan te raden? | Woutair | Koopinformatie Nederland | 9 | 02-04-09 17:05 |
|
|