instellingen wifi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zoek in mijn iphone de instellingen mbt eerdere verbindingen die ik heb gehad met wifi points. als ik bij mijn ouders ben dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
instellingen Wi-Fi
Hallo, Ik zoek in mijn iphone de instellingen mbt eerdere verbindingen die ik heb gehad met Wi-Fi points. als ik bij mijn ouders ben dan maakt mijn iphone 4s automatisch verbinding met het netwerk van mijn ouders. Mijn vader is het wachtwoord kwijt na een format van zijn computer. Over de telefoon uitleggen hoe hij dit kan aanpassen heeft geen zin omdat het een enorme digibeet is. Waar kan ik deze instellingen vinden in mijn iphone? Zodat ik het wachtwoord eruit kan halen? mvg Bar
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Normaal gezien staat de WPA(2) sleutel ergens op de router. Succes verder |
|
|||
|
|||
Bedankt voor het antwoord. mmmm dan zit er niets anders op dan een bezoekje brengen aan mijn ouders. Niet dat dit zo erg is maar dacht het anders te kunnen oplossen. mvg Bar
|
|
|||
|
|||
Dat password ziet je iPhone. Dat is niet veranderd al crasht de computer. Zit in de router.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja snap het......je hebt gelijk....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SB toggle voor Wi-Fi-instellingen (iOS 5)? | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25-01-12 17:10 |
Instellingen van Wi-Fi netwerken vinden | wilfrida | Wi-Fi | 1 | 31-05-10 18:33 |
waar vind ik instellingen via Wi-Fi | Innemee | Wi-Fi | 2 | 28-07-08 16:14 |
Wi-Fi instellingen | iMax | Wi-Fi | 11 | 26-06-08 18:00 |
instellingen Wi-Fi | Jeroen Bol | Wi-Fi | 10 | 30-03-08 18:14 |
|
|