Foto rol alleen nog maar low-res???? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Hier snap ik niks van. Ik heb een iphone 4 met 5.1.1+jb en ik kwam er net achter dat al mijn foto's in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto rol alleen nog maar low-res????
Hoi,
Hier snap ik niks van. Ik heb een iphone 4 met 5.1.1+jb en ik kwam er net achter dat al mijn foto's in de filmrol low-res zijn terwijl ik zeker weet dat ze er in high-res op gestaan hebben. In itunes staat 'sync photo's from' uit en ik sync niks met icloud. Verder ook geen rare dingen gedaan met mijn filmrol, gewoon alleen foto's maken. Soms wel ff een beetje editten met iets als photoforge maar die zet ook weer netjes een high-res versie terug. Wie weet waar en hoe dit te fixen is? Ik ben bang dat ik de high-res versies van mijn foto's nu voorgoed kwijt ben. Bvd Koekjedebij |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe maak je een foto in low-res of high-res ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kijk na in de verkenner met een computer of al je foto's tussen 1 á 2 MB grootte hebben.
Zijn ze ook blokkerig als je ze op je computer bekijkt (kopieren)? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3GS trilt alleen nog maar | jacq2 | iPhone algemeen | 0 | 22-05-12 17:24 |
Foto: code op nieuw album en de foto wissen uit film rol, maar dan wist die ook nieuw album | Berdientje01 | Muziek, foto & video | 2 | 14-03-12 21:29 |
iphone start alleen nog maar op in safe modr | koekjedebij | Archief | 3 | 12-04-11 11:31 |
Terug naar low res in Interface Builder | nop | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 01-04-11 10:37 |
Alleen nog maar recovery mode | Loadrunner | Unlock [archief] | 12 | 11-11-07 16:53 |
|
|