Ringtones op de iPhone customizen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb verschillende met verschillende instellingen en meerdere malen geprobeert de gedownloadde beltonen op mijn Iphone 4s in mijn geluiden menu te krijgen zodat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ringtones op de iPhone customizen
Ik heb verschillende met verschillende instellingen en meerdere malen geprobeert de gedownloadde beltonen op mijn Iphone 4s in mijn geluiden menu te krijgen zodat ik deze kan gebruiken. wie kan mij hiermee helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Jammer dat er nog geen reactie is, Ik krijg het ook niet voor elkaar.
ik heb er 5 aangemaakt, deze staan aangevinkt in de map tonen, maar ik krijg ze niet op mijn Iphone4s |
|
|||
|
|||
Je moet eerst de tonen van je iPhone afhalen (verslepen naar je bureaublad bijv.), dan weer terug verslepen in iTunes en synchroniseren met je iPhone. Daarna kan je je beltoon gewoon aanpassen bij de Instellingen.
|
|
|||
|
|||
Hier een simpele handleiding hoe je nummers in het beltoon menu zet http://www.iphoned.nl/eigen-ringtone...e-iphone/3018/
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door 4Daddycool; 02-09-12 om 23:48. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb al deze stappen doorlopen, ik heb een beltoon gemaakt en deze op mijn iphone gekregen. maar nu, ik maak er nog een paar, en als ik deze syngroniseer dan komen die niet op mijn iphone, hij haalt zelfs de ringtoon die ik eerder had gemaakt, van mijn iphone af. Rara hoe kan dit?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of dat bij een instelling kan zitten? Het is een beltoon van een cd die ik zelf op de computer heb gezet, dus niet aangeschaft via Itunes.
|
|
|||
|
|||
Is je beltoon wel in je muziek te vinden? Anders via een app de ringtone maken.
|
|
|||
|
|||
OPLOSSING!!
(Mijn iPhone komt in iTunes wel tevoorschijn maar had geen mapje "beltonen", nu wel )
Succes!! Laatst gewijzigd door Stonky; 04-09-12 om 16:59. Reden: typo's en opmaak |
|
|||
|
|||
Zorg er wel voor dat je geluidje niet langer is dan 30 seconden Anders gaat het niet goed.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
groeten, |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App-namen customizen | Bubbly | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-10-11 04:58 |
Ringtones Iphone 4 | japanserodeleger | Chat en geruchten | 2 | 08-07-10 21:50 |
In hoeverre zijn de volgende componenten te customizen? | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 15-10-09 02:47 |
[iPhone 3G] Ringtones | Koen Bergs | Ringtones en Wallpapers | 44 | 26-06-09 09:26 |
iphone customizen werkt niet | daanenroy | Jailbreak apps en thema's | 3 | 31-03-08 17:18 |
|
|