iphone customizen werkt niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal ik heb reed geprobeerd wat dingetjes te veranderen op mijn iphone, zoals het carrier logo veranderen van t-mobile in het orginele met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone customizen werkt niet
hallo allemaal ik heb reed geprobeerd wat dingetjes te veranderen op mijn iphone, zoals het carrier logo veranderen van t-mobile in het orginele met de roze T, nu heb ik het op mijn tel gezet via Winscp en het nieuwe logo geselecteerd in customize.....maar er veranderd helemaal niks en zo is dat ook met de themes voor je summerboard...heeft iemand hier een verklaring voor..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb hetzelfde probleem dus kan je niet helpen
|
|
|||
|
|||
aan en uit zetten? probeer dat is als je het nog niet geprobeert heb
|
|
||||
|
||||
heb ik al verschillende keren geprobeerd maar werkt niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet | keesdr | iTunes | 2 | 07-02-11 20:41 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
In hoeverre zijn de volgende componenten te customizen? | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 15-10-09 02:47 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|