Iphone4s, AppStore is in t Chinees!?, discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Mijn AppStore was t in begin helemaal in t Chinees, t is inmiddels al Nederlands, maar nu dat onderste balk... Is nog steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone4s, AppStore is in t Chinees!?,
Beste forumleden,
Mijn AppStore was t in begin helemaal in t Chinees, t is inmiddels al Nederlands, maar nu dat onderste balk... Is nog steeds Chinees.... Hoelos k dit op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
????????????????????
|
|
||||
|
||||
Nederlandse taal instellen/Nederlandse Appstore gebruiken.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het maakt niet uit waar jouw telefoon vandaag komt.
Heb je het advies van Wouter opgevolgd? (het zou helpen als je wat duidelijker was dan dit ene zinnetje in krom Nederlands)
|
||||
|
||||
Citaat:
Kijk me tel is nederlands, appstore is ook nederlands behalve t onderste balkje... Waar je uit kan selecteren, |
|
|||
|
|||
Heb ik ook eens gehad dat na een wijziging van Duits naar Nederlands die onderste balk Duits bleef. Pas na een firmware-update was het goed.
Nu is Chinees wel wat lastiger natuurlijk . Misschien kan je proberen je telefoon en app store naar een andere taal te veranderen (Engels of Duits bijvoorbeeld) en dan weer terug naar Nederlands? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vertaal app Chinees | Paraprozac | iPhone Apps | 1 | 05-06-12 18:07 |
Iphone is in het chinees | i farao i | iPhone algemeen | 2 | 25-01-09 16:41 |
Apps in het Chinees | Simon Raedts | iPhone Apps | 4 | 29-12-08 19:10 |
Iphone kan chinees lezen? | XiaoXue | iPhone algemeen | 3 | 23-11-08 01:31 |
chinees geschrift | brifast | Jailbreak apps en thema's | 5 | 05-07-08 19:32 |
|
|