mp3 beltoon / meldings geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi graag zou ik een aangepast geluids bestand hebben voor bepaalde meldingen (mail, sms etc), nu is het voor de beltoon betrekkelijk eenvoudig door de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mp3 beltoon / meldings geluid
hoi
graag zou ik een aangepast geluids bestand hebben voor bepaalde meldingen (mail, sms etc), nu is het voor de beltoon betrekkelijk eenvoudig door de extensie aan te passen (naar m4r) en via i-tunes te syncen naar de iphone. graag zou ik dat op deze manier ook voor de meldingen geluiden doen ik kan echter nergens ontdekken wat voor extensie er gebruikt zou moeten worden en de (m4r) werkt alleen voor de beltoon niet voor de meldingen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
mp3 beltoon, mp3 melding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen geluid meer bij beltoon????? iphone 4 | bennybreda | iPhone algemeen | 6 | 27-07-12 13:23 |
Beltoon Geluid werkt niet | Alex1984 | Ringtones en Wallpapers | 20 | 03-01-11 15:53 |
MP3 als beltoon op de iPhone 3G | scoop1 | Archief | 1 | 11-05-09 16:47 |
Geen trilfunctie na instal. mp3 beltoon | miechels | Ringtones en Wallpapers | 4 | 24-05-08 22:25 |
mp3 als beltoon instellen | leslie | Archief | 1 | 23-10-07 12:57 |
|
|