//

Iphone kan chinees lezen?

Iphone kan chinees lezen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb zelf nog geen iphone maar denk eraan om er 1 te halen. Ook al heb ik deze mobieltjes al VVVV (current cellphones: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-11-08, 04:29
XiaoXue XiaoXue is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1
Standaard Iphone kan chinees lezen?

Hi,
Ik heb zelf nog geen iphone maar denk eraan om er 1 te halen. Ook al heb ik deze mobieltjes al VVVV
(current cellphones:
Samsung TouchWizz F480
Softbank 922SH (moet later verkopen ivm dat bepaalde functies niet werken hier in Nederland, zeer betreurend...)
Hello Kitty Touch Mobile (ik weet dat deze elk moment kapot kan gaan aangezien het net speelgoed is en van wat ik ehb gehoord van vriendinnen gaat deze mobiel ook maar 4 maanden mee ofzo? Zelf heb ik hem al half jaar *zuinig*)
Samsung E840)
maar ik vind het zeer jammer als ik liedjes niet kan lezen (je zoekt je dus rot naar 1 nummer) of teksten (ja zou ook handig zijn ivm met school ). Dus heb ik de vraag of je met de iphone pinyin(chinees) kan lezen.
Zo niet, is daar dan speciaal programma voor? Aangezien je voor Samsung zoiets niet hebt (naar wat ik heb gehoord) dus schiet ik met de Touchwizz ook verder niet veel op. Plus de iphone heeft zoveel nice functies.
Thanks for your help in advance! ^^
Xiaoxue.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-11-08, 08:47
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

verplaatst naar ervaringen.
  #3  
Oud 21-11-08, 16:20
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

volgens mij heb je het over dat chinese muzieknummers niet afleesbaar zijn op de muzieknummers het zal wel kunnen als je chinees taal als telefoontaal instel, anders zou ik eentje wel willen testen als je mij eentje wil sturen, heb zelf nooit chinees liedje gehoord laat staan dat ik er een op me computer heb dus
  #4  
Oud 23-11-08, 00:31
ikke123 ikke123 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 19
Standaard

de iphone kan wel chinese karakters lezen , en zelfs schrijven , je kan dit via de methode hanyu pinyin doen ofwel een karakter schrijven op de iphone. en als de liedje in chinees is , toont de iphone dit ook in chinees aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes kan de inhoud van Iphone niet lezen - druk op herstellen laurensvos iTunes 4 15-10-11 10:48
Error: iTunes kan de inhoud van iPhone niet lezen Almo iTunes 37 12-07-11 20:54
itunes kan de inhoud van de iphone niet lezen vdbiezen iTunes 0 07-01-10 22:25
iPhone: Itunes kan de inhoud van de Iphone niet lezen. marijnhoetjes Jailbreak 0 07-01-10 19:35
Iphone kan bestandsformaat niet lezen blablaman iTunes 0 12-07-09 15:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.