iPhonevideorecorder , iphone blijft hangen bij bootlogo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , ik heb zojuist de nieuwe versie van iphonevideorecorder geinstalleerd via installer en hij reboot automatisch en nu kan de iphone niet meer geraken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhonevideorecorder , iphone blijft hangen bij bootlogo
Hallo , ik heb zojuist de nieuwe versie van iphonevideorecorder geinstalleerd via installer en hij reboot automatisch en nu kan de iphone niet meer geraken bij homescreen. Hij steekt vast bij de bootlogo en trilt.Heeft iemand dezelfde probleem, kan iemand mij helpen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een harde reset, misschien helpt dat.
|
|
|||
|
|||
harde reset is toch home en power on/off ingedrukt houden hé? al geprobeerd maar werkt toch niet.
laat maar topic mag afgesloten worden , ik ga het restoren via itunes Laatst gewijzigd door ikke123; 23-11-08 om 02:02. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone blijft hangen bij upgrade | jaapversloot | iPhone algemeen | 3 | 01-01-11 00:48 |
iPhone blijft hangen bij opstarten. | Steff | iPhone algemeen | 2 | 09-03-10 14:36 |
iPhone blijft hangen bij plaatje | nickka | iPhone algemeen | 11 | 08-07-09 01:47 |
na aanzetten blijft iPhone hangen op bootlogo | Kuuhn | iPhone algemeen | 1 | 20-02-09 14:17 |
iPhone blijft hangen bij opstarten!.. | Steff | Unlock [archief] | 2 | 10-04-08 10:05 |
|
|