//

iPod is geblokkeerd: hoe te deblokkeren?

iPod is geblokkeerd: hoe te deblokkeren? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft een oplossing voor het volgende probleem? Ik heb de zoekfunctie van het forum al gebruikt, maar deze geeft niet het gewenste antwoord (= ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-08-12, 00:02
erossou erossou is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 3
Standaard iPod is geblokkeerd: hoe te deblokkeren?

Wie heeft een oplossing voor het volgende probleem? Ik heb de zoekfunctie van het forum al gebruikt, maar deze geeft niet het gewenste antwoord (= behoud van data).

Mijn dochter van 10 heeft op vakantie haar iPod (4e generatie en laatste firmare 5.1.1) meegenomen. Op vakantie heeft zijn meer dan 300 foto's gemaakt met haar iPod. Haar iPod heeft een password (4 cijfers).

In de auto op de terugweg vanuit Frankrijk heeft haar broer van 13 geprobeerd om haar iPod te unlocken met ik weet niet hoeveel pogingen. Als gevolg daarvan is de iPod nu (definitief?) geblokkeerd. Het scherm zegt ook : iPod is geblokkeerd, verbind met iTunes.

Ik wil de iPod nu unlocken (ik weet het goede 4 cijferige wachtwoord, voor de mensen die denken dat ik een gestolen iPod probeer te unlocken). Verbinden met iTunes heeft geen zin, omdat iTunes zegt dat de iPod eerst gedeblokkeerd moet worden.

Een factory reset wil ik niet doen, omdat mijn dochter (die nu al in tranen is) haar foto's van de vakantie niet wil kwijt raken.

Is er een oplossing:
1. Waarbij ik nog 1 keer een poging krijg om het wachtwoord in te voeren op de iPod?
2. Kan een echte Apple winkel mij misschien verder helpen?

Weet er iemand nog een andere oplossing waarbij de foto's behouden blijven?

Groeten,

Erik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-12, 00:28
Kubbie92 Kubbie92 is offline
• iOS 9.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 158
Standaard

Hey,
Ik had vorig jaar zo'n probleem. Blijven intikken gaat niet helpen. Bij mij heeft 1 ding de oplossing gegeven: houd je HOME-knop en je OFF-knop ingedrukt tot de appel verschijnt. Wacht dan tot ie terug opstart en de code vraagt. Wanneer dit gebeurd is kan je normaal gezien deftig terug verbinden met iTunes. Als dit niet lukt, kan je eventueel op een andere pc verbinden en gewoon een total reset uitvoeren en de iOS opnieuw installeren.
  #3  
Oud 03-08-12, 00:30
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Als je een PC hebt kun je mogelijk nog de foto's overzetten: aan de PC hangen, deze computer > iPod selecteren > (waarschijnlijk) meerdere mapjes waarin de foto's staan.
  #4  
Oud 12-05-13, 12:49
abdou abdou is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 1
Standaard

ik heb men iphone code vergeeten en ik heb men iphone toengans code geblokkeerd en nu zegt die verbind met itunes mah ik heb nog nooit acount gemaakt met itunes voor ik die had geblokkeed wie kan me helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3g geblokkeerd hoe haal ik dat weg? pronkii iPhone algemeen 1 03-03-12 15:57
[HELP] iPod Geblokkeerd [HELP] Dyon15 iPhone algemeen 2 21-10-11 08:58
iPod Touch 2G geblokkeerd, Power Button defect pposthoorn iPhone algemeen 0 01-07-11 14:38
Ipod geblokkeerd??? necarten iPhone algemeen 54 10-08-10 14:03
deblokkeren contact wimwessling iPhone algemeen 10 23-03-10 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:33.