//

iPhone standaard camera app start niet op

iPhone standaard camera app start niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Van mijn iPhone 4 start ineens de standaard camera app niet meer volledig op! Als ik hem opstart dan zie ik een gesloten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-08-12, 17:56
contress contress is offline
• iOS 4.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 7
Standaard iPhone standaard camera app start niet op

Hallo allemaal,

Van mijn iPhone 4 start ineens de standaard camera app niet meer volledig op!
Als ik hem opstart dan zie ik een gesloten sluiter die niet open gaat en de schuifjes van camera en filmcamera die knipperen onregelmatig vaag. Ik heb al een hard reset gedaan en hard afgesloten en mijn iphone helemaal up to date gemaakt maar dat mocht ook niet baten.
Als ik bijvoorbeeld Camera + open of iets dergelijks dan doet de camera het wel goed.

Ik weet dat er al meer topics hier van zijn maar bij geen van alle staat het antwoord dus ik hoop dat iemand op dit moment wel het antwoord weet

Al vast bedankt!

Groeten!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
camera, iphone, vastlopen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Standaard Camera app werkt niet Djinn iPhone Apps 4 12-06-12 07:04
iPhone: na cydia app start iphone niet meer op stefaaaan Jailbreak 9 27-05-12 20:47
Wijzigen standaard camera in lockscreen cbkroes iPhone algemeen 2 13-11-11 12:35
Flitser continu aan, camera app start niet op. Buffalo iPhone Apps 1 06-08-11 16:10
Standaard (camera) app wijzigen iMarvin Jailbreak apps en thema's 0 08-04-10 13:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:46.