Overig geheugen, wat houdt het nou precies in? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik weet dat er veel topics zijn over het 'overig' geheugen verwijderen van wat itunes aangeeft. Nu heb ik een iPhone van 16 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Overig geheugen, wat houdt het nou precies in?
Hallo allemaal,
Ik weet dat er veel topics zijn over het 'overig' geheugen verwijderen van wat itunes aangeeft. Nu heb ik een iPhone van 16 GB. Met 2 partities volgens cydia. Eentje van 1.1 GB (OS en wat cydia bestanden) en eentje van 13.8 GB. Waar is eigenlijk die laatste (16e) GB dan? Nu geeft iTunes ook aan dat van die 13.8 GB altijd wel rond de 1 GB overig is. Maar wat is dit dan? Geïnstalleerde cydia apps? Instellingen van apps? Bestanden van apps? Me iPhone is al vaak hersteld en altijd 13.8 GB met rond 1 GB overig geheugen. Het stoort me gewoon omdat ik niet weet wat het precies inhoudt en ik op internet alleen maar kan vinden hoe ik het kan verwijderen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een iDevice heeft twee partities. In het geval van de iPhone 4 16 GB is dat één Home partitie van 14.76 GB en één Root partitie van 1.18 GB. 14.76 GB + 1.18 GB = 15.94 GB, afgerond 16 GB |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
goed,slecht wat is het nou???? | karimp | Odido (T-Mobile) | 28 | 22-06-10 17:35 |
iphone overig geheugen | donchris | iTunes | 0 | 12-02-10 19:28 |
Geheugen plotseling vol met 'overig' | srf0611 | Archief | 1 | 09-09-09 23:52 |
iPhone 3G: Hoe werkt het allemaal nou precies? | jefp | Unlock | 9 | 30-06-09 23:39 |
UDID, Os 3.0 wat is dit nou precies? | Boy van Baal | iPhone algemeen | 14 | 25-03-09 15:09 |
|
|