Paar vraagjes over de iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag willen weten of mijn iPhone te unlocken is. En hoe ik kan achterhalen hoe oud mijn iPhone is en hoe ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Paar vraagjes over de iPhone 4
Ik zou graag willen weten of mijn iPhone te unlocken is. En hoe ik kan achterhalen hoe oud mijn iPhone is en hoe ik kan zien of het een 4 is of 4s.
Er staat een Vodafone.de lock op, mijn baseband is 04.12.01 Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor het unlocken moet je in dat geval bij de provider zijn. Deze baseband is namelijk alleen via het IMEI nummer te unlocken.
Kijk hier om de (uiterlijke) verschillen te zien: Apple - iPhone - Vergelijking Met het serienummer kun je de leeftijd hier achterhalen: A.S.N.I. Decode your Mac's serial number.
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 09-08-12 om 09:24. Reden: aanvulling |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Even een paar vraagjes over Iphone 3G | Ip0d | Overige providers Nederland | 15 | 19-03-11 13:30 |
Paar vraagjes | longneck | iPhone algemeen | 5 | 01-01-11 21:19 |
Een paar vraagjes over mn net nieuwe iPhone | ~boi | iPhone algemeen | 12 | 12-12-08 11:02 |
Paar vraagjes | Bomans | iPhone algemeen | 14 | 20-02-08 20:23 |
Een paar iPhone vraagjes | Ceaty | Archief | 1 | 04-12-07 14:07 |
|
|