tijdsaanduiding in agenda klopt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik een afspraak invoer via icloud op mijn computer verschijnt ie netjes in mijn iphone alleen staat er een vreemde amreikaanse tijdsmelding bij. Dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tijdsaanduiding in agenda klopt niet
als ik een afspraak invoer via icloud op mijn computer verschijnt ie netjes in mijn iphone alleen staat er een vreemde amreikaanse tijdsmelding bij.
Dit is handmatig weer te veranderen in amsterdams maar is dit op een andere mannier definitief vast te zetten groetjes emile |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke tijdszone heb je in www.icloud.com ingesteld? Die van Cupertino (USA)?
|
|
|||
|
|||
Uhm das een goede,daar heb ik niets ingesteld zou eerlijk gezegd niet weten hoe dat moet..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hoi hoi sorry dat ik zo laat reageer maar hartstikke bedankt,was ik nooit uitgekomen.
Nogmaals dank en groetjes Emile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding van agenda klopt niet | bikkel9 | iPad algemeen | 0 | 23-05-12 21:20 |
tijd in lockinfo, lockscreen klopt niet met agenda | bernardwelkers | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-12-11 13:14 |
Agenda iphone klopt niet met outlook | lexie_1 | iPhone algemeen | 13 | 26-04-11 11:30 |
tijdsaanduiding....... | herk0039 | Archief | 2 | 05-11-08 18:06 |
Tijd sms klopt niet + SMSD werkt niet | Laura-Brink | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-06-08 18:16 |
|
|