Alle sms'jes in een keer verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil op mijn iPhone 3GS in een actie alle sms'jes verwijderen. Heb me rotgezocht naar een oplossing maar nog niet gevonden. De 3GS is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alle sms'jes in een keer verwijderen
Ik wil op mijn iPhone 3GS in een actie alle sms'jes verwijderen. Heb me rotgezocht naar een oplossing maar nog niet gevonden. De 3GS is ge-JB'd!
Wie heeft een makkelijke praktische oplossing?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
een reset misschien??
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als het allemaal sms'jes zijn naar hetzelfde contact is het in één keer te doen: klik in 'Berichten' op 'Wijzig' en verwijder het bewuste contact.
Komen de berichten van meerdere contacten, dan is de eenvoudigste oplossing ze niet in de conversatie te verwijderen maar per contact. Een optie om alle sms'jes van meerdere contacten in één keer te verwijderen is er niet.
|
|||
|
|||
Citaat:
Raar dat da niet kan.. Ook geen JB-oplossing? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
In één keer alle apps sluiten. | PetrusTM | iPhone Apps | 5 | 26-03-12 16:39 |
SMS'jes van een onbekend nummer met het bericht "Use Retrieval Failed" ? | Screamin_Eagle103 | iPhone algemeen | 3 | 21-12-10 11:45 |
|
|