SMS back-up naar andere Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een Iphone 4S 64MB en mijn vriendin een Iphone 4S 32MB. Wij teksten met elkaar, maar perongeluk is de hele history van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS back-up naar andere Iphone
Hoi,
ik heb een Iphone 4S 64MB en mijn vriendin een Iphone 4S 32MB. Wij teksten met elkaar, maar perongeluk is de hele history van onze SMS op haar telefoon verwijdered. Hoe kan ik een copy van mijn MSG history overzetten op haar Iphone, zonder andere dingen aan te passen? Beide telefoons zijn gekocht en Jailbreak bij dezelfde winkel, dus buiten onze apps/settings en 32/64MB, zijn de telefoons hetzelfde. NOTE: Meeste berichten zijn dus via Imessage verstuurd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
back-up, copy, msg, overzetten, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs back up naar Iphone 4s overzetten. | japie_veen | iPhone algemeen | 6 | 10-11-11 23:51 |
iPhone: [SMS] Back-up iPhone 3G | Mackjenzie | Jailbreak | 30 | 19-02-11 20:56 |
Problemen met sms'jes ontvangen van andere iPhone | davidrotterdam | iPhone algemeen | 1 | 12-11-09 12:20 |
Sms'jes van andere merk komen niet aan bij Iphone | Mari_Posa | Orange | 3 | 17-05-09 21:30 |
iPhone 1e gen.: Iphone 2G upgrade van 1.1.4 naar 2.2 (incl. back-up) | MacAms | Unlock | 25 | 01-03-09 18:20 |
|
|